Skelleftebröllop 2013
Hejhej :) Hoppar in här om det är okej, har "skummat" igenom hela tråden ;)
Jag gifter mig i Ursvikens kyrka den 15 Juni, vi kommer att ha bröllopsfesten i Folkets hus i Ursviken :)
Hejhej :) Hoppar in här om det är okej, har "skummat" igenom hela tråden ;)
Jag gifter mig i Ursvikens kyrka den 15 Juni, vi kommer att ha bröllopsfesten i Folkets hus i Ursviken :)
Tack Daniiel :)
Näe precis nu är det bara 2 månader kvar!! *Nervööös*
Jag tycker faktisk vi har hunnit ganska långt :) sitter just nu och försöker bestämma vad vi ska ha för dryck i baren, hoppas att jag valt rätt viner då jag/min blivande inte är vindrickare :P Men fick lite tips av mina vänner :)
Men har lite strul med tärnklänningarna då min ena tärna just flyttat över hela sverige :( Men jag hoppas nu att det ska lösa sig dom väntar på enskild leverans av klänningarna, så sen får jag hålla tummarna att dom passar denna gång :)
Annars är det nog lunga puckar, inte så mycket mera som kan göras föräns alla anmält sig till bröllopet, så jag kan göra bordsplaceringar :)
Verkar inte kunna citera xD Tack Joe2012 :)) När ska du gifta dig?
Kan fortfarande inte citera :P Daniiel; Nog löste det sig med brudtärnan hon sa upp sig 2 månader före bröllopet! Tack för den liksom! :( men har ordna en ersättare så nu är allt lungt igen före stormen kanske kommer tillbaka :/ vi gifter oss i ursvikens kyrka kommer ha middag/fest i folkets hus i ursviken :) jag kommer ha en vit balklänning med axelband. Det är en liten delning eller vad man ska kalla de på klänningen så är det några centimeter bred champagnefärg sen lite blommor och veck i midjan :) hoppas du förstår någorlunda annars får jag skicka nån bild sen ;) var till sömmerskan så hon har nåla in den osv (den var 2 strl för stor) så kände mig äntligen vacker i den! Hade börjat tvivla lite på klänningen för jag såg ut som en val.
Har en lite fråga till er alla hur ska ni göra med musiken på festen?
Vi ska iallafall använda oss av Spotify, men hur ska man lägga upp spellistan?
Ska man börja med bara lugna låtar och sedan ta "partylåtar" eller blanda? Känns lite taskigt och blanda med lugna låtar då vi har några singlar på vår fest, känns som dom hinner upp och dansa en partylåt och sedan måste dom typ sätta sig igen....
Är det några förresten som åker på bröllopsresa? :D
Nu har jag äntligen blivit fru!! Eller det är ju 12 dagar sedan, har hunnit vara på honeymoon också :) här är några bilder på min klänning tänkte om nån ville se :]
Den här bilden är väll inte det finaste, men typ den enda bilden där jag inte håller i buketten så man kan se hela klänningen :)
och baksidan av klänningen :)
Går inte att citera via mobilen men, tack snälla ElinaAstrom och daniiel :) Vår dag och bröllopsresa var toppen! :) har just beställt tackkort och förstoringar sen så ska allt vara färdigt :)
Tack joe2012 och mimmi, Så kul att det smart är dags för er :))