Skelleftebröllop 2013
Finns det några fler brudar/brudgummar som planerar bröllop i Skellefteå under 2013? Eller någon som redan gift sig och vill dela med sig av sin visdom?
Tips på lokal/catering/band/florister mm mottages tacksamt!
Finns det några fler brudar/brudgummar som planerar bröllop i Skellefteå under 2013? Eller någon som redan gift sig och vill dela med sig av sin visdom?
Tips på lokal/catering/band/florister mm mottages tacksamt!
Daniiel: Ja, jag har skummat igenom de gamla Skelleftetrådarna och sett att de varit trögstartat varje år. Orkar inte vänta på att någon annan ska ta tag i det, det är väl lika bra att starta tråden själv och hoppas att det finns fler där ute!
Bmw: Kul att du hittat hit! Var ska du fixa håret? Har ingen koll på frisörerna i staaan.
Vi ska gifta oss 13e juli i Landskyrkan. Har preliminärbokat lokal och catering men bor inte i Skell så får kika lite ordentligare vid jul när vi är uppe!
Imorgon ska jag prova klännignar =)
Kul att det hittat hit lite fler folk =) Jag har fått tips om restaurangen i Brinken, vet inte hur det är med mat men de har ju en terrass mot älven att ha allt mingel på... Daniiel: var ni er? Var hade ni festen? Frågade nq1qär vi bokade, de skulle vara klara med renoveringen tills sommaren!
Välkommen Skelleftetjejen!!
Vi gifter oss samma dag som er, vilken kyrka ska ni ha?
Vi pratade med vår catering igår, jättenöjd! Man får passa på när vi för en gång skull är uppe i Skell. Lär ju bli lite oftare i vår =)
Frisör undrar jag med om, vilka är bra i staan?
Vi har skickat ut "save the date"-kort.
Vi bor i södra sverige och har släkt och vänner från Kriuna till Lund så ville vi ge de med längre resa chans att planera semestern i förväg.
Jag är egentligen inte så förtjust i tanken på "save the date" men då vi valde en helg under semestern så...
Vi tycker att den är vacker! Fint läge vid älven och bonnstan.
För att slippa ordna så mycket transporter då vi har många långväga gäster ville vi ha en inne i stan.
Den blir visserligen långt från fullsatt men känns som att de flesta kyrkor i Skell är enorma.
Vi bokade i somras då sambon spontant kom på att vi skulle gifta oss i Skell och inte där han kommer ifrån.
Då fanns det gott om tider och datum.
Majbrud, vilken fin klänning!
Jag håller fortfarande på att vela... Har provat 3 gånger på olika ställen, sista gången var mannen med. Han föll pladask för två klänningar. Visst de var jättefina men vet inte om det är rätt?
Det är så dumt, de är ju jättefina, att man kan vara så fånig när det gällen en klänning man ska ha en gång.
Om jag inte provar fler kläningar, skulle ni välja med eller utan snörning? Tycker nog att den utan är något snyggare men den med snörning är också fin och det är ju mer praktiskt. Skiljer bara 300:- i pris och de sitter likvärdig och är av samma modell.