Vi har bokat in Ola Westerberg, en ung kille som kanske inte har gjort jättemånga bröllop, men har ett par fina exempel på sin hemsida (och lite fler på facebook) http://olawesterberg.com/
Han kändes bra i magen på nåt vis och jag har synat hans bilder noga angående ljus, komposition, redigering etc.. Vem som helst kan ju lyckas ta en fin bild, men ett proffs ska ju se både helhet och detaljer. Vi hoppas på honom iallafall! Ska träffas i påsk och känna varandra lite mer på pulsen! Han var dessutom vettig i pris, grundpaket från 4300:- då ingår 1-1,5h foto före eller efter vigsel, träff innan, bild till tidningen (tidningens avgift tillkommer) + ett par framkallade bilder i olika storlekar.
Sen lägger vi till att vi vill ha ALLA bilder digitalt, foto under vigseln, eventuellt förberedelser en stund och eventuellt färdig fotobok. (även om jag gillar att göra egna fotoböcker själv så kan det vara skönt att få en fin på en gång)
Jag gissar att vi totalt kanske hamnar på 8-10 000 när vi lägger till alla önskemål!