joe2012 skrev 2013-05-08 20:45:03 följande:
Nu är det inte länge alls kvar! Jag vet inte hur mycket du kommer att kolla här innan helgen så är för vill jag passa på att önska dig en fantastisk dag! Du får gärna lägga upp någon bild på er! Ha så kul!
Tack joe2012!
I lördags hade vi vår dag, i duggregnet :) Och det var en helt fantastisk dag! Dock var jag lite spänd och rätt slutkörd så jag hade både svårt att ta in en del, och det krävdes lite extra energi för att orka hela kvällen. Men nu efteråt är jag helt uppfylld av alla underbara människor vi fick dela dagen med och varit gråtmild hela dagen.
Middagen blev perfekt med allsånger och underhållning (av vår toastmaster och hans sambo), för att inte tala om alla tal. Jag var beredd på korta, koncisa saker, för det är lite det jag kommer ifrån. Men fick ta emot något helt annat, och det är går inte att slå.
Lokalen var super, kan bara rekommendera Nyhamnsgården för kommande brudar. Men vet att den fort blir uppbokad så det gäller att vara ute i tid. Till framtida brudar som hittar hit och letar efter den lokalen, sök via kommunens hemsida på samlingslokaler/byagårdar, där finner ni info.
För övrigt alla brudar, försök verkligen att inte planera ihjäl er. Det kan jag känna lite grann att jag har gjort. Tänk inte så mycket, för det kommer att bli bra oavsett typ av kött eller servetter. Och våga delegera ut uppgifter för att slippa stressa! Vi slet som djur de sista dagarna trots mycket hjälp.
Har inga bilder som helst själv, har bara fått något mms för att få se något. Men fotografen har rapporterat att hon har massor med bra bilder hon arbetar med. Längtar tills jag får se dom!