Ska vi skicka ut "fake" inbjudningar???
Okej såhär ligger det till, jag och min m2b har sen vi förlovade oss tänkt ha bröllop och fest med familj och vänner. Vi har bokat kyrka och lokal på annan ort så alla gäster behöver resa dit och boka boende mm. Men nu har vi bestämt oss för att rymma och gifta oss utomlands i Vegas ;) vi har bokat flyg hotell och kapell så allt är klappat och klart med vårat hemliga bröllop! Vi har bjudit in vissa vänner som vi skulle vilja att de följer med, men räknar såklart inte med att nån kan... Men alla andra som vet att vi ska gifta oss och som väntar på inbjudningskort mm hur gör vi med dom?? Vi vill ju inte berätta att vi åker bort och gifter oss då vi båda tror att våra närmsta familjer kommer bli besvikna att de inte fick va med. Men vi har bestämt oss att göra detta på vårt sätt då det faktiskt är vårat bröllop!! Tycker ni att vi ska skicka ut "falska" inbjudningskort eller bara "glömma" att skicka ut dom i tid?? Vi gifter oss i påsk 2013 och vi hade planerat att gifta oss veckan innan midsommar i juni 2013.. Så hur ska vi göra?!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-22 13:38
Okej nu har vi bestämt att INTE skicka ut fake inbjudningar!! Tanken va ju inte att det skulle vara som ett skämt utan man kan ju faktiskt ändra sig mitt i alltihop och rymma även fast man planerat att ha riktigt bröllop med ära o kära.. Det va lite så vi tänkte att det skulle bli.. Men nu har vi bestämt att vi har fest istället för alla som vill komma och fira så det får bli inbjudningar till det istället :) tack för allas åsikter och synpunkter och tips :)