englatuss skrev 2013-03-05 21:22:45 följande:
Här är en till som gifter sig den 31 augusti i år.
* Vi har bokat festlokal och kyrka
*Tillfrågat toastmaster, marskalk och tärna som tackat ja (tärnan kommer även sjunga under vigseln, hade turen att hon jobbar proffesionellt med det, känns lite extra skoj då blivande mannen och jag träffades genom henne allra första gången)
* Bokat fotograf
* Gjort en preliminär gästlista och är nästan klara med inbjudningskorten som börjar kännas hög tid att skicka ut, men har förvarnat folk lite om datum, har lite tankar om placeringskort och festprogram, vigselprogram.
*Förmodligen blir vårt färgema också vitt och mörklila som jag såg att någon ovanför skulle ha (vårat blir nog med dominerande vitt och mindre detaljer i lila) och förmodligen inte mörklila i brudbuketten utan kanske enbart vitt, inte helt bestämt ännu.
*Kollat ut klänning som jag vill prova, hoppas den känns rätt när jag väl provar, vet att jag vill ha något med någon form av ärm. Är väldigt sugen på denna vi får se hur det känns
www.lilly.nu/Default.aspx?ID=970&ProductID=PR...
Bestämt vilken typ av kläder han ska ha men inte hittat var och exakt vad det blir men vet att han ska ha bröllopsväst och kravatt.
Har namn på tjej som fixar hår och make up, måste se till att kontakta henne. Hoppas hon inte är uppbokad redan.
En hel del kvar att planera med andra ord, men de stora posterna är klara i.a.f.
Jätte fin klänning!