Hans jobb förstör
kan bara instämma, min sambo jobbar jämt o måste alltid finnas tillhands.
det blir så mycket att jag snart blir tokig. det ringer från hans jobb mitt i natten titt som tätt o då måste han sticka iväg sen jobbar han över ganska ofta dessutom.
när han väl kommer hem är han så trött o slut så han orkar knapp med sin familj, plus att han väldigt gärna prioterar sånt han tycker är roligt på fritiden. vad vi andra vill är inte riktigt lika intressant.
känner att jag möglar ihjäl mig, för jag älskar honom verkligen men jag älskar inte hans jobb direkt.
har försökt prata med honom om att delegera bort några uppgifter till sin ställföreträdande.
sambon är platchef för 3 kalkverk inom vår kommun så självklart förstår jag att det blir mycket jobb men vore så skönt om han kunde överlåta nån uppgift till den andre o ge oss andra lite tid oxå...
han älskar traktorer o maskiner och tyvärr så är ju inte jag o barnen maskiner vi är människor o det känns som vi får stå tillbaks för maskinernas skull....
men som sagt jag älskar honom o vill inte missta honom så därför tjatar jag inte o gnäller utan sitter tyst istället.