Att fria till en kille... Tips?
Jag skulle vilja fria till min sambo men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga.. Det är honom jag vill leva med och vi har pratat om att gifta oss innan. Är det någon som har tips på hur, på något annorlunda sätt?
Jag skulle vilja fria till min sambo men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga.. Det är honom jag vill leva med och vi har pratat om att gifta oss innan. Är det någon som har tips på hur, på något annorlunda sätt?
Vad roligt!Har ni några speciella intressen, några platser som är speciella för er eller något sånt? Det kan vara bra att veta för att kunna anpassa svaren lite. :)
Ja faktiskt, nämligen tågstationen i stan. Den påminner oss båda om tiden vi träffades, där bestämde vi oss för att flytta ihop också.. Ska man köpa ring eller vad ska man göra?
Ja, tack för tipset :). Är dock jätte nervös.....
I 3 år och bott tillsammans i två.. Är du förlovad/gift?
Va roligt!! :) jag var oxå jätte nervös när jag friade men det gick bra!! :) Jag friade på en Tallinn kryssning ute på däck i somras! Gifte oss för en vecka sen!! :) Väl ett ställe som betyder något för er el ett ställe där ni/ han/ du är avslappnade på el sätt dig på knä på torget på stan/ favvo restaurang/ favvo affär! 😃 Önskar dig lycka till och berätta gärna hur de går!! 😊
Åh så mysigt! Grattis till er! Modig du är, just nu känner jag att jag inte skulle kommer våga. Varje dag tänker jag att jag ska fråga och sen händer det inte när jag väl kommer hem.. Så mesigt haha.. Vet inte riktigt hur jag ska få fram frågan (? '
Tack!! 😊 Vet du om han vill gifta sig?! Har ni pratat om de?! Om han vill o ni har pratat om de då är de ju bara att "kläcka" fråga!! 😉 Annars förstår jag att de är nervöst, när du inte vet svaret!! 😊 Önska dig all lycka!! 😊