• Fröken

Att fria till en kille... Tips?

Jag skulle vilja fria till min sambo men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga.. Det är honom jag vill leva med och vi har pratat om att gifta oss innan. Är det någon som har tips på hur, på något annorlunda sätt?

• Svar på tråden Att fria till en kille... Tips?
  • Fröken

Ja faktiskt, nämligen tågstationen i stan. Den påminner oss båda om tiden vi träffades, där bestämde vi oss för att flytta ihop också.. Ska man köpa ring eller vad ska man göra?

• Fröken

Ja, tack för tipset :). Är dock jätte nervös.....

• Fröken

I 3 år och bott tillsammans i två.. Är du förlovad/gift?

• Fröken

Åh så mysigt! Grattis till er! Modig du är, just nu känner jag att jag inte skulle kommer våga. Varje dag tänker jag att jag ska fråga och sen händer det inte när jag väl kommer hem.. Så mesigt haha.. Vet inte riktigt hur jag ska få fram frågan (? '

• Fröken

Han vill gifta sig, vi har pratat lite om hur vi vill ha det osv men sen har vi inte kommit längre än så.. Nu känner jag att jag inte vill vänta längre! :). Usch e nervös ändå, tack. Återkommer!

• Fröken

Åh, grattis till er!! Jag vet inte riktigt när heller, jag vill fråga nu snart men vet inte hur jag ska få ihop allt.. Jag e nervös nu med, han undrar vad det är med mig haha

• Fröken

Jag kunde inte vänta längre så jag gick hem när jag hade rast o frågade rakt ut! :)

• Fröken

Tack alla snälla ni för era tips! Jag hade planerat hur jag skulle fria men sen insåg jag att jag inte behöver vänta, jag älskar ju honom! Så jag gick hem från jobbet och friade, han blev chockad men förstod nu varför jag varit så nervös de senaste dagarna haha

Svar på tråden Att fria till en kille... Tips?