Inlägg från: Boringbrick |Visa alla inlägg
  • Boringbrick

Samlingstråd för oss under 24 år!

• Svar på tråden Samlingstråd för oss under 24 år!
  • Boringbrick
    Tilda93 skrev 2012-12-01 21:54:34 följande:
    Hej TS, varför har du inte skrivit något?:)

Jag är 19 år och gifter mig med min sambo(22 år) den 7 juni 2013:D
    Hej! :) 

haha... jag var för snabb på knappen och råkade klicka innan jag var klar, därför blev det inget skrivet ;)

Välkommen Tilda93 :) 
  • Boringbrick
    Tilda93 skrev 2012-12-01 22:04:07 följande:
    Hehe okej:)
    Men vad va din tanke med denna tråd? :)

Tack :D
    Vet inte egentligen, finns ju grupper för allt typ, så tänkte att vi i åldern under 25 kanske har mer gemensamt.. :)
  • Boringbrick

Kul att flera har hittat hit! Som sagt, hade ingen direkt idé med tråden, men ni verkar ju ha hittat saker att prata om ändå! :) 

• Boringbrick
    Tilda93 skrev 2012-12-05 13:27:01 följande:
    hehe ja precis :) 
    Men är du svensk och han iranier? :)

Och ett par frågor till alla som läser :)

Hur gammla var ni när ni träffades? :)
    Och vad sa era föräldrar :)
    Nu är jag inte förlovad ännu mer än en muntlig förlovning mellan mig och min älskling, men iaf. 

Vi var 12-13 år när vi träffades första gången, blev dock inte tillsammans förrän vi var 17 och 18 år. Nu är vi 20 och 21 :) 

Vi kommer inte berätta för våra föräldrar förrän vi har ring på fingret, men hans föräldrar pratar ofta om "när ni gifter er" osv, så det tolkar jag som att de ser fram emot det, de är dessutom vana då hans syskon har gift sig vid ung ålder( ca. 19/20 års ålder)
    Mina föräldrar har nog heller inget problem vad gäller vår ålder, så jag tror att de kommer vara glada när det väl händer sen :) Dessutom så var både mina och hans föräldrar under 24 år när de gifte sig. :)
Svar på tråden Samlingstråd för oss under 24 år!