Samlingstråd för oss under 24 år!
Hej TS, varför har du inte skrivit något?:)
Jag är 19 år och gifter mig med min sambo(22 år) den 7 juni 2013:D
Hej TS, varför har du inte skrivit något?:)
Jag är 19 år och gifter mig med min sambo(22 år) den 7 juni 2013:D
Hehe okej:)
Men vad va din tanke med denna tråd? :)
Tack :D
Pagnie: hehe precis! Vi har inga barn än men 2 katter och 6 st degusar !:) Samma här jag vill vara gift innan vi försöker bilda familj :) Oj ni har ju kommit en bra bit på vägen :) Vi har fixat ( skriver det jag kommer ihåg) * lokalen , första lokalen vi tittade på faktiskt. * maten ska svärföräldrarna betala * tårtorna bakar svågers flickvän , och svärföräldrarna betalar den. * all dekoration. * köpt allt till inbjudningskorten , gästboken fixad. * brudklänningen är klar, måste köpa till bolero och underkjol. * 2 par skor till mig är fixade. * min blivandes kläder är klara. * kollat ut och bestämt hur buketter och det ska se ut. * bestämt budget över alkohol. * utsätt toastmadames , tärnor, näbbar, bestmans. * ska snart beställa min ring. Så det som är kvar är typ att spara pengar till bröllopet :) Vi har ca 75 gäster ( har fått skära ner på några) Budget på ca 20.000 ( utan mat) Vi gör allt själva utan maten. Lokalen är en ombyggd bisonfarm :) Eran då?
Pagnie: det är några saker jag har glömt också, men skriver det lite bättre sen när jag sitter vid datorn :) Vi hade kunnat välja till typ 200 st ifrån Danmark ( min blivande är halv dansk) men vi vill bara ha dem absolut närmaste :) Jag trodde ni skulle ha fler då din blivande är iranier. Och är lite avundsjuk på den budgetn samtidigt inte, då jag tycker det är lite överdrivet i mina ögon , jag gifter mig inte för bröllopets skull och lägger hellre dem pengarna på barn eller ett hus :) Men vi gör ju alla olika :)
Hehe precis. Vi funderar på att börja försöka efter bröllopet och köpa hus om 2-3 år :) Ni då? :)
Oj så hårt ni kör på det :) , hoppas ni får som ni vill Vi äter vitaminer och så, men jag kommer bara sluta med p-plåster och sen får man se vad som händer. Vi tänke försöka till bröllopet men vi vill ha sommar barn och så kan vi fokusera på bröllopet först och främst sen blir det att tänka på barn.
Hehe okej :) Jag vill inte vara för "besatt" för jag tror det går dåligt då. Sambon jobbar på en bilskrot/ demontera bilar/ renoverar bildelar osv. Jag är tyvärr arbetslös, men pluggar upp matte B och engelska B för att kunna läsa till förskollärare :) Ni då?:)