Inlägg från: Biographic |Visa alla inlägg
  • Biographic

Samlingstråd för oss under 24 år!

Jag är 23 år, sambon fyller 25 i feb. Vi gifter oss 3 augusti. Vi har varit tillsammans i 2 år och 9 mån, förlovade oss 1 jan 2012. Vi har en son på 1,5 år :) Har köpt klänning, ring, servetter, sugrör, ljuslyktor, strumpeband, bh, slipsar, tärnklänningar och löshår. Allt är i stort sett bestämt men vi sprider ut kostnaderna lite :) inbjudningarna är snart köara och skickas nog ut i mellandagarna!

• Biographic

Vi skickar ut dom i dec-jan eftersom vi gifter oss i semestertider :) så folk kan planera in semestrarna till sverige under den perioden och så att folk inte hinner boka andra semesterresor då. Osa ska vi sätta 1a maj så vi hinner pyssla ihop allt till rätt antal.. Typ favours, festhäften, vigselprogram. Ska göra allt det själv och som pluggande småbarnsförälder har jag inte direkt mycket fritid till det :P Så jag kommer behöva 2-3 mån till det. Och folk har redan börjat fråga när inbjudningarna dyker upp så det beror nog lite på omständigheterna om man tycker att det är tidigt eller inte.

• Biographic

Är det bara jag som har haft problem med inloggningen de senaste veckorna?! När jag blev gravid var det faktiskt jag som "gav med mig". Jag ville helst plugga vidare först men sambon ville skaffa barn så då blev det så :) Nu har jag fått bebissug igen men vill absolut inte bli gravid innan bröllopet. Sambon vill att jag ska bli klar med utbildningen innan nästa. Jag kan tänka mig att ta ett års uppehåll och vara mammaledig, men som sagt, inget före bröllopet iaf!

• Biographic

Jag kan inte citera från mobilen :/ Vi gifter oss 3/8 :) Ska hem till en vän och bebisgosa nästa vecka så det kanske stillar bebissuget lite :) Jag harxen annan vän som får barn vilken dag som helst så där ska jag också stilla bebissuget lite har jag tänkt! Och även fast jag är sugen på en till så vill jag kunna ge min son all uppmärksamhet jag kan ett tag till :)

Svar på tråden Samlingstråd för oss under 24 år!