Stefan och Caroline skrev 2012-12-05 08:33:31 följande:
Wow sicken klänning ! Jättefin ju :)
Åh vad roligt då har ju du redan fått testa den och allt :) Jag kan knappt bärga mig innan jag får hem min och jag kan testa den !
Då blir det en massa mat på ert bröllop då . Men det ser jag som en bra sak eftersom det blir fler val att välja mellan :)
Vi kommer ha ca 50 gäster om alla kommer och då är det även barn som är inräknade :) Ni då ?
När gifter ni er ? Har du gjort/beställt inbjudningar redan ?
ja jag älskar den verkligen. den passade perfekt för min kropp. :D så jag tror verkligen att jag hittade rätt modell.
ja det blir en massa mat på vårt bröllop. allt för att hålla gästerna lugna och glada.
vi kommer som det ser ut nu att ha mellan 140-160 gäster beroende på hur många som kommer och om vi minskar gästlistan något.
vi gifter oss den 13 juli så vi kommer att skicka ut inbjudningarna i mars-april någon gång. Har dock inte gjort dom än men vi vet hur dom ska se ut och min moster som jobbar i stockholm på ett stort jävla pr företag ska trycka upp ALLA våra trycksaker så jag känner inte att det är så bråttom då det ändå är fixat. ska fixa vigselprogram och festhäften också som hon ska trycka upp. så det blir nog bra tror jag.
har ni gjort era inbjudningar och vilket datum hade ni?