Samlingstråd för oss under 24 år!
Idag har vi köpt M2Bs kläder!! :D. Blev en svart frockcoat med mönster i, en ljus beige väst oxo den med mönster i och silvertrådar, till det är det en mörk lila palstrong och fin byxor. Han blev mkt stilig :)
Idag har vi köpt M2Bs kläder!! :D. Blev en svart frockcoat med mönster i, en ljus beige väst oxo den med mönster i och silvertrådar, till det är det en mörk lila palstrong och fin byxor. Han blev mkt stilig :)
ahh ooki. de blir alldeles säkert super fint!
ja faktiskt de känns jätte skönt att ha det gjort nu! jag har ju haft min klänning beställd sedan i augusti, så de känndes verkligen på tiden att även hans blev fixade. Marskalkerna har vi dock kvar, men de ska bara hyra väst och palstrong, så de e inte så krånkgt (å inte så dyrt heller).
ska bli jätte kul att se :)
ja precis. Mmm smoking e väldigt stiligt, men ja.. nr ska man ha den igen? Vi köpte ju faktiskt inte frockcoaten utan hyrde den bara, onödigt att köpa tyckte vi nr hsn inte kommer att använda den igen, men det andra går ju att återanvända. Hmm finns säkert många ställen hemma där ni bor, alla bröllopsbutiker har ju inte herrklöder, men de lite större har oftast. Vi köpte hans på wedding store, fd. atalje MB här nere i skåne. Finns säkert liknande på andra ställen oxo :)
Ja men precis, lite billigare blir det ju att hyra. För oss kostade frockcoaten 1400 att hyra, byxorna kostade 300 att hyra, 1100 att köpa, frackskjorta 400 att hyra (ingår manchettknappar och sånns knappar man fäster i själva knapphålen i skjortan). Justeringar på kavajen ingår (i vårt fall förlänga ärmarna). Palstong 569att köpa och näsduk 150, att hyra kostar palstong, näsduk och väst 600 kr. Att köpa västen kostar 995.
Kan väll tänka mig att det är något liknande i sthlm. Ofta brukar man kunna få ett sammlingspris, med lite rabatter när man hyr en hel frack (alltså jacka, byxor, skjorta m.m)
Hoppas att ni hittar något bra!
Idag har jag och M2B tittat på ringar! de blev super bra, guldsmeden e så trevlig och kommer att göra dem så fina! Ska varas klara till i Maj. Längtar!! Å särskilt med tanke på att min egen förlovningsring (den han friade med) har fått lämnats in, för att göras om till vigselring, tillsammans med en annan ring. Känns ssåååå naket utan!
åhh va skönt! Hehe ja det kan jag tänka mig!, vad ska han ha på sig? jo, de e ju en del att stå i :P
hehe nej det kan jag tänka mig! Mina föräldrar har precis köpt två valpar från samma kull!! Och de e aslltid kaos när man kommer dit! :)
ahhh, ja de e klart att kenneln vill checka av höfterna, de e ju ett ganska vanligt problem hos fler och fler hundraser :(.