Inlägg från: Titti Conny |Visa alla inlägg
  • Titti Conny

13 juli 2013

Lite sen in i den här tråden... men va trevligt! Vi gifter oss också 130713. Att vi skulle gifta oss på sommaren var självklart och sen ville man ju ha några snygga siffror också. Så 13:e juli fick det bli! Glad Roligt att läsa om allas fas i planeringen. Vi har kommit en bit på väg men tänkte ta tag i det på allvar efter nyår.

Vi gifter oss i Dalarna (eftersom jag kommer därifrån), så då blir jag döpt, konfirmerad och gift i samma kyrka. Cirkeln blir verkligen sluten, haha... 

Förövrigt fyller jag 30 och vi ska (förhoppningsvis) få vårt första gemensamma barn under 2013, så det är verkligen det året allt händer!

God jul på er alla Glad

• Titti Conny
    Pagnie skrev 2012-12-22 22:17:29 följande:
    härligt. dalarna är ju det bästa. önskar vi kunde gifta oss där också då jag är därifrån men det finns inte tillräckligt stora lokaler där tyvärr. vi letade som galningar men hittade inget som föll oss i smaken.

jaså? är du gravid nu eller?
    Aha, okej. Blir ni så pass många på ert bröllop? (ledsen om jag missat den informationen tidigare i tråden...)

Nej, jag är inte gravid nu, men vi ska få hjälp med IVF ("provrörsbefruktning") i januari/februari, så förhoppningsvis kommer det en liten i slutet av 2013 Glad Att vara gravid på bröllopet var inte det jag direkt hade planerat men nu är det som det är.... haha....
  • Titti Conny

Tack alla, va snälla ni är! Vi hoppas såklart också att det ska "ta sig" nu :)

Men precis som du skrev Angelsnuttan - det blir till att vänta med klänningvalet tills man vet ungefär i vilken månad man kommer vara i.... Och inte får jag nån champangefrukost heller! Haha :)

Pagnie - Nej, vi hade försökt ca 5 månader innan jag fick veta att jag har endometrios och cystor på ena äggstocken. Så min kära sambo som också sagt att "han kan göra barn hur lätt som helst" (han har 3 sedan tidigare), fick sig en knäpp på näsan. Gäller ju att BÅDA kan göra barn om det ska bli nåt Flört Men nu ska vi ju få hjälp och det är vi tacksamma för. Hoppas bebisverkstan kommer lyckas för er!

God fortsättning på er!

Svar på tråden 13 juli 2013