Kago09 skrev 2012-12-16 20:08:04 följande:
Vilken fin klänning, helt underbar!! Och va roligt att ni har hittat ringar?? Jag letar och letar efter den rätta klänningen, vet hur den ska se ut, ska bara bestämma mig
likadant med ringarna, känner att jag har beslutsångest om allt! Sen skulle jag vilja ha lila skor om det finns men inte hittat det än, vad ska du ha för skor?? Vad ska du ha för vigselring? Just nu har vi nog kommit in i en paus, tar tag i allt efter nyår fast jag kollar nätet hela tiden
Förutom att sambon kämpar med att göra klart vår hemsida så ska vi skriva ut inbjudan på ljuslila papper som jag ska klistra på inbjudan som jag gjort! Sen skriva alla adresser på kuverten sen ska de skickas, se ska resten göras nästa år och det är ju en del! Vi har koll på det mesta ska bara köpas, fixas efter hand! Vi försöker ta lite då och då så det inte blir allt på en gång! Hur går det för dig?? Vi ska ha lila rosetter!
ja det är jätte roligt. skönt att ha det gjort i alla fall även om man vill leta lite till. ja jag letade också efter skor jättelänge innan jag hittade dom jag skulle ha. Jag ville ju ha marinblå skor.
lägger upp en bild nedanför här sen på skorna.
jag kommer ha två vigselringar faktiskt. En på vardera sida om min trestensring som jag har som förlovningsring. En med en hel diamantrad i vitguld och den andra också vitguld med två diamantrader som löper från varsin sida och går ihop i mitten.
ja vi kör på för fullt. inbjudningskorten kommer vi skicka iväg i mars hade vi tänkt. så det inte blir för tidigt. min mammas kusin trycker upp dom åt oss. det och vigselprogrammen och festhäftena.
Idag har vi varit och kollat på det persiska vigselbordet. så det är nästa steg nu. vet inte riktigt hur vi ska ordna med det. men det blir ett projekt. :D
jag behöver lite pyssel att ordna med. Hemsida måste vi bestämda oss om också.
och de kurdiska spelmännen håller vi på och ordnar med också. mycket pyssel nu.