ANGELSNUTTAN skrev 2012-12-23 05:08:07 följande:
pagnie : det låter gott, mysigt med förlovningsfest, vi förlovad oss 05 , så lite sena i starten =)
eller så här är det.... jag är 29 år o har 2 barn 5,7 år gamla, jag o min man2be har varit tillsammans i 10 år, han har inte velat gifta sej förut så jag hade helt lagt ner iden om att få gifta mej o få ha brudklänning, o då vart chocken rät stor när han fria, o o nu är jag med här o tokplanerar=)
hur gamla är ni andra o hur länge har ni varit tilsammans innan ni gifter er ,hhar ni barn , ska dom vara nåt speciellt på bröllopet, jag veeeeeet 10000 frågor =)=)=)=)
ja det var jätte mysigt och jag är vääääldigt gammalmodig av mig när det kommer till bröllop och så. så jag ville inte vara förlovad mer än ett år. Min personliga åsikt är att alldeles för många tar för lätt på det här med förlovning och alla små "Fjortisar" förlovar sig efter någon vecka tillsammans och sen inte har en tanke på att gifta sig. så ja så blev det för oss.
vad roligt för dig. äntligen så att säga.
vi är 23 och 24 år när vi gifter oss men blir ett år äldre en månad efter ;)
Inga barn (du vet gammalmodig, inga barn före bröllop ;) ) och vi har varit tillsammans 4 år när vi gifter oss.