13 juli 2013
Jag friade och J blev totalt överraskad eftersom jag tidigare sagt att jag inte vill gifta mig alls. Färgtema kommer vi inte ha och dukning funderar jag på lite hur vi ska göra med... partytält borde väl funka i juli? Det är ju extremt sällan det blir svinkallt och regn och blåst samtidigt :) Men hur platt behöver trädgården egentligen vara för att kunna duka rakt och sitta bekvämt? Jag funderar på att duka i vitt oich silver, klassiskt. Lillasyster är estetiskt lagt och kommer hjälpa mig att göra det snyggt. Hur går det med ditt färgtema/dukning?
åh men vad roligt. ja man får ju ändra sig liksom.
ja klart du kan köra med partytält men det är nog ganska bra att ha det någorlunda rakt i alla fall annars kan det nog bli lite krångligt med att få ut bord och stolar. nej men det är det nog knappast i juli. det brukar ju rent generellt vara bra väder.
jättebra att du kan få hjälp av din lillasyster. man ska ta hjälp av dom man kan helt enkelt.
vi har marinblå och rosa genom hela bröllopet. sen vitt och silver så klart. det känns som att vitt och silver går med ändå.
men dukningen är mer eller mindre klar. vi har ju på en restaurang så dom fixar allt med dukningen. men det blir runda bord stolar med överdrag och rosetter sen blir det som ett stort martiniglas i mitten med ljus i och blommor ovanpå och värmeljus i mitten.
sen blir det rätt enkelt i övrigt.
kommer ni göra det mesta själv?