Flixon skrev 2013-03-21 11:10:43 följande:
Så vitt jag förstått spelar det ingen roll, så länge det står samma namn i passet som på biljetten. Och nytt pass ordnar du ju inte förrän efternamnet är bytt. Det gamla passet gäller ju fortfarande :)
Vi ska förresten inte heller ha något festhäfte, jag kan inte hitta en enda bra anledning att ha dem så då verkar det ju meningslöst!
Jag ska eventuellt köpa ring idag, har velat som tusan sen han friade för snart ett år sen! Men jag provade en rätt enkel ring på Guldfynd faktiskt, mest bara för att kolla storleken, och jag blev riktigt förtjust! Eftersom jag är mycket i stall och ute i skogen med hund vill jag inte ha något som står ut, utan vill ha nedsänkta stenar... Får se hur det blir!
ja men eller hur. festhäften fyller ju ingen funktion så dom får stå över.
men okej vad bra med passet. ska kolla med skatteverket i alla fall och med polisen kanske så jag vet helt säkert. men vi får se hur det går.
åh vad roligt. mina ringar har ju legat här hemma sedan i januari så jag har inte den roliga biten tyvärr. men njut av det. så roligt att kolla ringar måste jag säga. :D