13 juli 2013
någon som har lust att skaka liv i den här tråden då? det börjar ju närma sig nu så är alla klara med allt?
någon som har lust att skaka liv i den här tråden då? det börjar ju närma sig nu så är alla klara med allt?
härligt att ni har kommit så långt. vi ska inte träffa prästen förrän 24/6. hoppas inte det är för sent men det borde det väl inte vara.
har träffat frisören 1 gång ska träffa 1 gång till innan dagen D
har träffat dekoratören 2 ggr och allt är klart där
klänningen hänger hemma
favourlådor finns men måste vikas
hinderprövning finns
smycken klara
sambons kläder klara
ja alltså det mesta är klart. småsaker kvar egentligen
det persiska vigselbordet ger en lite huvudvärk men det ska vi nog ordna.
måste dock fixa med toalettkorgarna och även fixa trosor åt mig för jag vill verkligen ha något skönt.
har precis gjort ett flödesschema för dagen som vår toastmaster ska få. så hoppas det går vägen nu. känns som att det är hundra saker som ska göras. men det kommer nog gå bra. som sagt allt stort är ju klart. det är bara småsakerna kvar egentligen.
haha samma här. min bh är allt annat än snygg men det känns inte ens att man har den på sig så jag är såååå nöjd. men det här med trosor är en helt annan femma. inte lätt att hitta sköna. ja och mannen sa mer att kvällen spelar ju ingen roll för det ska ju av ändå. ;)
haha du det kommer nog ingen utav oss heller men man måste ju för det är ju bröllopsnatten så skulle kännas surt att inte göra.
nu börjar det dra ihop sig med möten och grejer
24/6 träffa präst
29/6 träffa 1 av 3 fotografer
1/7 sätta i löshår
1/7 träffa dj
sakta men säkert så går det framåt.
1 månad kvar idag flickor!!!
Helt galet. nu börjar verkligen nedräkningen :D
oj du verkar ha en del att göra. bara att köra igång då.
Nu ni flickor så är smekmånaden ÄNTLIGEN bokad och klar. 15:e juli åker vi och kommer tillbaka 29:e. kommer bli helt underbart.
Längtar som en galning nu.
tips på saker som måste med? Har inte rest på länge måste jag erkänna.
Ja lite nervös börjar man ju bli. Men nu börjar allt bli klart så då känns det bättre.
vad skönt att nui har det klart i alla fall. måste verkligen känns skönt. Vi var till lokalen och pungade ut en jävla massa pengar idag. men känns skönt att ha det betalat i alla fall. nu är det verkligen bara nedräkning.