Bröllopsfotograf - hur ska vi tänka?
Vi betalade 3999 kr för vår fantastiska fotograf. Hon var med oss hela dagen från förberedelser till dans. Vi fick alla (ca 2500 bilder!!!) som hon tog under dagen på CD-skiva och utöver det fick vi cirka 350 bilder redigerade. (40 st ingick i priset men vi plockade bort lite förstoringar och annat och fick fler redigeringar istället).
Vi är otroligt nöjda med vår fotograf.
Så... vad vill jag ha sagt med detta? Jo, jag förstår ju också att 3999 kr för en heldag är SJUKT lite pengar. Det är ju inte bara timmarna hon lägger den dagen utan sedan är det ju massvis av timmar i efterarbete. Men, vi hade turen att hitta vår fotograf genom Fotosidan.se. Hon är professionell fotograf men har inte gjort så många bröllop tidigare. Hon hade därför detta osannolika erbjudande mot att hon får använda bilderna på sin hemsida/portfolio (OBS endast bilder inte våra personuppgifter). För oss var det en helt perfekt deal.
Så mitt tips är att leta på ställen som t ex Fotosidan.se. Det finns flera fotografer som antingen vill bredda sin repetoar eller som kanske har varit tjänstlediga ett tag och behöver uppdatera sin portfolio.
Lycka till.