Bröllop i jönköpingstrakten 2013?
Någon som ska gifta sig i Jönköpingtrakten 2013?
Tänkte vi kunde ge varandra lite tips =)
Mvh Emelie
Någon som ska gifta sig i Jönköpingtrakten 2013?
Tänkte vi kunde ge varandra lite tips =)
Mvh Emelie
Hej igen! Det vi har klart är! *budget ca 70.000-75.000 (kan bli mindre) * kyrka -ljungarumskyrka * lokal-Tokeryds herrgård *hotellnatt till gäster och oss - Tokeryds herrgård * solist -sånger * dj * fotograf * bil från kyrka * all mat, dukning och dricka fixar tokeryd herrgård * gästlistan * valt ut inbjudningskort som jag ska beställa * toastmaster och toastmadame är klart * tärnor och bestman * var vi ska beställa ringarna * frisör och make ( jobbar själv som frisör så var inte så svårt ;) ) * sabelhäck ( min blivande är militär) Vad jag har tittat på * tittar på klänning ska beställa på nätet längre fram * tittat på bröllopsresa * bestämt hur håret ska se ut * börjat lite med festprogrammen * tittat lite på bordsplacering. Vem ska göra era brudbuketter? Tycker de är svårt för är inte från stan så känner inte riktigt till blomsteraffärer i stan. Det var nog allt!
Oj vad dumt de blev. Skrev på mobilen. Får skriva om imorron om ni inte kan läsa det.
Hej hej! Ja jag har kommit en bit på vägen. Min sambo är inte hemma då vill inte fixa för mycket, han kommer hem i början av feb i 2 V och sen åker igen kommer hem helt i juni. Så jag fixar lite nu :) Aha de är din faster som har en blomsteraffär här borta, finns två men måste var den man går ner i källaren. Det är många som säger backamo men känner att de är på fel håll när man ska hämta den. Såg att ni gifter er en fredag, något spec med det ?
Hejsan, vi gifter oss 29e juni 2013 :)