Drogproblem.. :-( hjälp!
håller med passionsblomman
denna gång väljer jag att gömma mig bakom ett anonymt nick då jag vet att många ur mitt fd liv finns här o snokar o jag vill inte ha med dem att göra o de ska låta bli mig, jag har blivit trakaserad av dem tillräckligt privat så därför är jag feg tar ett anonymus nick idag.
ställ honom mot väggen o tala om att droger inte är OKEJ i ert gemensamma liv.
Och tro mig, många väljer drogen framför partnern. har oxå egna erfarenheter av droger o dess verkan.
har tyvärr själv haft en sambo som drogat till och från under våra år ihop o även jag började droga men hann inte bli fast i ett missbruk, det räckte för mig att lägga in mig på behandlingshem o efter det har jag aldrig använt en drog o det är snart 7år sedan.
vi är inte ett par idag, utan vi separerade o nu har jag en annan man i mitt liv som aldrig har provat på droger, aldrig rökt o är väldigt försiktig med alkohol.
han vet att jag använt droger för länge sedan o jag själv är väldigt försiktig med alkohol själv.
nä vill han ha dig som flickvän o sambo då får han lägga in sig på behandlingshem o bli ren från allt sånt skit o sen beror det lite på vad för droger han använder om det räcker med avgiftning o behandlingshem eller om han måste använda metodon för att få bort abstinensen.