Inlägg från: maxmamma |Visa alla inlägg
  • maxmamma

Släkten blev rasande då vi byter till nytt namn

ja herre gud det finns folk till allting, o är de så tykna att de tänker bryta med er för ett efternamns skull så är de då inte värd att få närvara vid er stora dag.

med såna vänner har man inga fiender eller hur man brukar säga...

nä kör på ert sätt som ni tänkt er med namnen, ni är vuxna o bestämmer själv över hur ni vill ha det. o fattar inte dom det så är det mest synd om dem som inte har förstånd till bättre.

som någon sa jag hade hellre varit utan dem på bröllopet när de visar hur de tänker om saker o ting. 

• maxmamma

ja du att folk blir grinig det märkte jag när jag o sambon skickade inbjudningarna till hans föräldrar.

de blev arga som tusan iaf hans mamma blev helt rabiat o vägrade prata med mig efter det.

nu efter si så där 6 veckor sen inbjudningen kom har hon iaf börjat svara i telefonen när hon ser att jag ringer men inte är det några muntra toner man möts av i telefonen.

och är hon så j-kla tyken o missunsamm o jävlig så är det henne det är mest synd om som mår så dåligt att hon måste försöka förstöra för oss.

hon kommer inte att vinna o vi kör på i vårt eget race vi gör som vi vill o passar inte det henne så slipper hon komma på vårt bröllop, ingen som tvingar henne att närvara... 

• maxmamma
    Burre skrev 2012-12-13 21:18:38 följande:
    Maxmamma - varför blev hon arg? Fattar inte riktigt, för att ni ska gifta er eller vad?
    hon blev  arg när hon fick veta att vi skulle ha barn, hon tycker jag är en jävla slampa som hade 2barn med i bagaget.

hon tycker jag är en idiot som skiljde mig från mannen jag har de 2barnen med, sen att han slog ihjäl mig mer eller mindre varje dag det ser hon inte som anledning till att skilja sig.

hon tror att jag skiljde mig från honom för att få en massa pengar o annat ovidkommande tjaffs som var det sista jag ville ha.

och  hon anser att jag drar hennes son ned i fördärvet och att jag tvingar honom att gifta sig med mig, vilket jag inte gör varken drar ner i nått fördärv eller tvingar honom att gifta sig.

problemet blir extra jobbigt då vi bor på samma gård men i varsina hus... 
Svar på tråden Släkten blev rasande då vi byter till nytt namn