tärnklänning för gravid
Jag tycker den här klänningen är väldigt söt, www.proud.se/&kategoriid=22&id=1052
Jag tycker den här klänningen är väldigt söt, www.proud.se/&kategoriid=22&id=1052
Okej. Ja, det stod ju inte i TS om det var en lång eller kort du var ute efter och vanligtvis är det inte så hög klädkod så aftonklänning behövs, därför antog jag att den skulle vara knälång :)
Nåja, klänningen du hittat på Jenjen var fin, men jag tror att den kan vara lite för bred i midjan (pärlorna där eller vad det är) för att passa en gravidmage. Eftersom du kommer vara så pass långt gången, så kommer nog magen vara väldigt rund och fin :)
Här är några andra, som alla går att få i ljusrosa.
www.lightinthebox.com/sheath-column-spaghetti-straps-floor-length-chiffon-wedding-dress_p276307.html
www.lightinthebox.com/sheath-column-halter-floor-length-chiffon-wedding-dress_p252823.html
www.lightinthebox.com/Sheath---Column-Empire-Halter-Ankle-length-Chiffon-Maternity-Wedding-Dress--WSM0219-_p249436.html
www.lightinthebox.com/Sheath--Column-Straps-Floor-length-Chiffon-Over-Elastic-satin-Maternity-Bridesmaid-Dress-FSL0847-_p248584.html
www.lightinthebox.com/Sheath--Column-V-neck-Floor-length-Chiffon-Over-Elastic-satin-Maternity-Bridesmaid--Wedding-Party-Dress-FSL0848-_p248568.html
Men en klänning i empiremodell, alltså med skärningen just under bysten, bör passa :)