Inlägg från: Längtandsfull |Visa alla inlägg
  • Längtandsfull

Hur skall vi göra med tärna och bestman. Finns ingen som känns helt rätt..

Vi har ett jätteproblem. Jag har ingen som jag kan tänka mig som tärna. Vi har inga systrar och ingen nära tjejvän. Vi har egentligen ingen självklar bestman heller.. Hur ska vi göra. Tycker det känns bäst och mest rätt att ha en tjej och en kille brevid oss. Någon som har förslag?? Eller är bra på att övertala att det går bra utan följe. Våra 2 barn kommer va med oss. 2 och 5 år

• Svar på tråden Hur skall vi göra med tärna och bestman. Finns ingen som känns helt rätt..
  • Längtandsfull

Tack alla för era svar.. Känns skönt att höra att det är "helt ok" att inte ha bågot följe. Bär det gäller ringarna och buketten så funderar vi på om vår son kan ge ringarna till sin pappa och vår dotter kan hålla min bukett. Är det fel??

• Längtandsfull

Tack för alla era bra ord=) ja det kommer bli fint med bara oss där framme och våra barn. Det är våran familjs sak så det känns helt rätt att det bara är vi. När det gäller barnen och deras hjälp med ringar och blommor så tror jag absolut inte det är några problem för sonen och ringarna men jag tvivlar mer på att dottern kan va still och också kunna hålla blommorna. =) Men vi vill inte ha något strikt bröllop så det kanske bara är kul och charmit om allt inte går som planerat när det gäller barnen =)

• Längtandsfull

Härligt att höra att det är fler än vi =) Det vlir troligtvis inga mer är vi och barnen. Gissar på att barnen kommer gå lite imellan mormor-farmor-oss.

Svar på tråden Hur skall vi göra med tärna och bestman. Finns ingen som känns helt rätt..