• ardnaxela

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Hej tjejer!
    Jag ahr tjuvläst lit i tråden, vad kul att läsa! Vi har precis börjat planera så jag är verkligen "ingenstans" i planeringen än :D

Jag funderar om någon av er har varit på jesprs mat&vin på stadshotellet och kikat? Fantastiska lokaler i alla fall! Men mat och pris är man ju också nyfiken på :) 

• ardnaxela
    Memme skrev 2013-01-05 12:50:05 följande:
    hejsan. har också läst lite, ska inte gifta mig i kristianstad/åhus, men nästan. Hässleholm 17 augusti. och känner mig supernervös. har verkliigen noll koll känns det som...
    Jag bor också i Hässleholm :) har ni bestämt vart ni ska gifta er?
  • ardnaxela

Haha jag ska inte ens börja med datum ;) Vi vill egentligen gifta oss en söndag, på hans morfars födelsedag (dom stod varandra nära) men min familj och släkt bor norrut så vi får nog ändra på det :/ Så det är inte klart än, men vi siktar på slutet av Maj. Vi kommer inte ha något jättestort så det känns helt okej att vi är "sent ute" bara vi får en fin lokal att vara i.. Vi har tänkt börja planera "på riktigt" nu i veckan och jag har redan huvudvärk haha. Det är så mycket att tänka på! Hur vet man vart man börjar liksom? (Jag har fastnat i att kolla klänningar, svårt att fokusera på annat då ;) haha)

• ardnaxela
    LindaCalle skrev 2013-01-06 00:14:11 följande:
    Memme skrev 2013-01-05 12:50:05 följande:
    hejsan. har också läst lite, ska inte gifta mig i kristianstad/åhus, men nästan. Hässleholm 17 augusti. och känner mig supernervös. har verkliigen noll koll känns det som...

Hej och kul att ni hittat hit, vi behövde bli lite fler! ;)
    Hässleholm är ju nära nog!

Jespers mat o vin har jag inte ens hört talas om!! Det får kollas upp! Även om jag inte tror det är riktigt det jag söker!

Memme: datum o allt bestämt, vad har ni mer hunnit fixa? Var ska ni vara nånstans?

Vi var o kollade på fyra lokaler idag, varav alla hade både plus o minus. Den vi gillar mest ligger i Olofström av alla jäkla ställen...en timmes bilresa.....annars helt underbar!
    Imorron ska vi titta på ännu en! Nu blir det sängen, får redovisa lite mer imorron !;) 
    Olofström? Vad sjutton finns där haha? (jag jobbar där :) )
  • ardnaxela

Linda: Åh jag förstår att du gillar det, ser ju jättefint ut! hade det inte varit för att blivande makens syster gifte sig på Tomarps gårshotell hade jag gärna gjort det! men det känns ju som att det är lite "gjort" Så det är ju verkligen perfekt att samla lite inspiration av er tjejer :D

MissJH: Åh vad mysigt! Hoppas mina också kan komma tidigare (eller ja, dom är inte tärnor, det har vi inga. men mina närmaste vänner) Men dom bor i Örebro, Stockholm och Luleå så ajg är glad bara dom dyker upp! ;)

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!