Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
Ja, skitsnygg frisyr tycker jag också att du har Rita!
Nej, det blev inte den klänningen utan den jag la ut sen på bilder här hemifrån! :)
Ja, skitsnygg frisyr tycker jag också att du har Rita!
Nej, det blev inte den klänningen utan den jag la ut sen på bilder här hemifrån! :)
Ojoj, jag är fortfarande impad av hur mycket ni hunnit med Jonna!
Skönt med barnvakten! Jag har en dagisfröken till barnen som vi bor nästan granne med, och de älskar henne, men jag tycker det känns lite fel. Stackarn kan ju få slippa sina dagisbarn när hon är ledig...
Men min tärnas mamma ska ha hennes barn så hon tar nog våra också. Tyvärr känner de inte henne, men barnen känner ju varandra åtminstone, så jag hoppas det går bra...tror det blir så!
Jag har provsytt stolsöverdrag, gick ok. Köpte 40 lakan till idag på ikea.... ;) Var även på panduro ocj sulle köpa till inbjudningarna, men fick inte tag på allt tyvärr, men vi kan ju börja åtminstone! :)
Rita: Förstår att du inte vill byta det namnet egentligen, men föstår verkligen din sambo också! Nelsson var inte dumt alls heller tycker jag! Du ska inte vara jobbig och ha båda?
Vår bröllopsresa blir till New York, förhoppningsvis någon vecka efter bröllopet. Har inte bokat än dock !:)
Åh å roligt, ni bockar av mer o mer... :)
Jag har inte kollat på en enda ring i verkligeheten än, men hoppas få chans att göra det snart! :)
Ja en kompis upplyste mig idag om att det var mindre än 4 månader kvar....shiiiiiiiit. Haha...Men Jonna, du kommer ju vara färdig med allt snart, så då ringe rjag in dig, för då är väl inte våra inbjudningar ute än, haha... ;)
Vi ska faktiskt börja med dem i helgen har vi sagt....ska bara hålla det också ;)
Förhoppningsvis ska vi in på Resia imorgon också (har de öppet lördagar?) och spåna på resan...får se om det blir nåt bokat då eller inte...allt är såklart dyrast i juli...lite surt faktiskt...
Japp, NY blir det, utan barnen! Längtar som bara den, hoppas vi hittar nån bra resa...
Erika: såg att du svarat samma person som mig på facebook, vi har ju massor av gemensamma vänner ser jag! Du o min kusin är ju kompisar (Anna Olsson) och många fler! Kul!
Vi kommer nog faktisk inte att göra något festhäfte. Tror jag. Eller kanske, om vi måste ha psalmer o sånt...för då behöver vi ju nog ha texterna med. Vi kommer ju inte vara i kyrkan, utan på platsen där vi ska ha festen.
Men om det blir som VI vill, då skiter vi nog i häften.
Sitter just nu och googlar teckensnitt... När vi väl har bestämt det (som om det kommer att hända denna sidan midnatt...) så ska vi "bara" komma på hur vi ska formulera inbjudningarna också...*suck*...antar att man måste "nöja" sig snart, och inte leta leta leta, för då blir man ju aldrig klar!