Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
Rita: Välkommen hit ! Och grattis! Då blir det nog du som blir först ut
Rita: Välkommen hit ! Och grattis! Då blir det nog du som blir först ut
Rita: Nä faktiskt inte . Min svärfar är från Ungern. Vi var där på semester för 2 år sen och åkte in till Budapest över dagen. Underbar stad, men inte barnvänlig för 5 öre. Och vi hade förstås alla 3 kidsen med oss. Varav 2 satt i vagn. Då sa vi att en dag ska vi åka hit på en weekend bara vi 2. Och nu när vi ska på bröllopsresa så var det inget svårt val. Nu kan vi äntligen åka dit på tu man hand och uppleva denna underbart fina stad!
Sahara: En av omgångarna jag bodde i USA, har bott där vid 2 tillfällen, så bodde jag i Connecticut. Kul!
Linda: Åh vad kul att pröva klänningar !!!
Vi har färgtema rosa, vitt och marint. Temat för bröllopet är strandtema då vi gifter oss med havet som granne.
Ja som Linda sa finns där en lista . Men jag heter iaf Jonna är 36 år gammal och gifter mej med min kärlek sen 6 år tillbaka. Vi var bästa vänner i 2,5 år innan vi blev ett par
. Vi gifter oss i trädgården i vår stuga precis intill havet i Åhus. Vi gifter oss också den 29/6.
Ja Rita, det är lite kul att Linda och jag gifter oss på samma datum . Var ska ni rymma? Blir det på bröllopsresa eller bara rymma för natten?
Fina klänningar ni tittar på tjejer. Min brudklänning ligger i mitt fotogalleri här på bröllopstorget. Tror det finns bild på den långt långt tillbaka i tråden med. Inte jag som har den på mej på bilden dock. Nån av er som ska ha slöja?
Jag vet inte om jag ska ha slöja. Funderar fram och tillbaka. Antingen ska jag ha slöja eller tiara. Eller bara pärlor i uppsättningen i håret. Jag dividerar med mej själv fram och tillbaka . Tur jag har tid på mej att fundera
. Ska rådgöra lite med hon som ska göra mitt hår, vad hon tror blir finast. Min "låtsaskusin" ska binda min bukett. Jag har sagt att hon får fria händer så länge hon håller sej till färgtemat. Just nu är hon inne på en bukett ned stora rosa pioner till mej OM det är säsong för pioner. Hon ska kolla detta med en florist. Tärnorna kommer ha helt vita buketter då deras tärnklänningar är rosa och barnen kommer nog också ha vita buketter med marinblå band i "handtaget".
Vilken fin klänning Linda! Och att du är halvmullig kan du genast glömma ! Du är superfin. Vilken härlig känsla att pröva en massa klänningar. Rita: åh vilken härlig modell på din klänning. Jag gillar den verkligen. Och superfin bukett. Kommer bli så härligt med 40 rosor.