Memme skrev 2013-03-04 14:33:10 följande:
Ja det var verkligen svårt, förstår ditt dilemma. Min första tanke när jag såg första bilden var att du inte skulle ha dekor, men när jag såg med dekor så var det ju himla snyggt.... Du är inte för räff att det ska bli för tjockt om du har dekor på varje blad? ngt jag tänkte på som kanske hade varit snyggt är om du hade haft stämplar i knappavtryck och blommor. Så du hade stämplat dekoren. Blir inte så tjockt och du har fokus på första sidan, men känner ändå att de andra sidorna inte hamnar i skymundan...
du får förlåta om jag lägger mig i för mkt. är besatt av sådant här
(ni kan ju kika på min blogg så förstår ni vad jag menar :P )
Nej, för tjockt blir det nog inte, möjligtvis för tungt. Var inte meningen att de skulle bli så stora (varje tag är 1/4 av ett A4...) så det får nog bli 2 frimärken gissar jag...tyvärr...'
Jag är ingen stämpelmänniska, har lite svårt för stämplar MEN, I see your point... Om man kunde hitta lite "slitna" stämplar i typ samma stil som texten, med knappar/blommor så hade det varit coolt (isvart??). Eller printat... Kanske finns nåt fint på google.
Men pysselmänniskan i mig har lite svårt att INTE ha scrappat korten helt, samtidigt tycker jag dem blev himla bra "nakna" också...jag AVSKYR att inte kunna bestämma mig! Kom gärna med mer tankar...!