• Miss JH

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Vår brudvals går inte i valstakt. Inte ens i närheten . En härlig underbar tryckare blir det istället. I din hand heter den. www.lillaf.se/idinhand.html Älskar låten och texten. Klicka på lyssna så kan du höra den om du vill. Ingen känd som sjunger, men hittade den på en bröllopsskiva på spotify. Det är mycket att planera för att få ihop så allt blir som man vill ha det på den stora dagen. Vi ska ju ha en trubadur på festen sen och han ville med att vi skulle fundera ut lite låtar som var VI som han kunde spela.

• Miss JH

Ja vi har kommit fram till psalmerna själv. Googlat och letat. Vi har inte möte med prästen förrän 29 maj. Exakt en månad innan. Superfina inbjudningar.

• Miss JH

Vet att det finns massa inspiration på pinterest. Där finns en kategori som heter weddingchicks. Kan vara den memme menar.

• Miss JH

Kände igen många av bilderna på bloggen från pinterest. Men jag håller med, där är en massa fint!

• Miss JH

Mina tärnors klänningar kom idag! Och de är verkligen helt underbara. De kommer bli så vackra. Ååååå nu längtar jag ju ännu mer

• Miss JH

Wow vilket fint hus! Go for it. Säger som Linda, känns det rätt så bara kör .

• Miss JH

Superfin klänning memme. Den satt verkligen fint på dej! Kul att ni kollat på samma klänning . Den verkar vara populär om där bara är 3 av 15 kvar.

• Miss JH

Rita: jag var lite inne på slöja innan, men nu har jag bestämt mej för diadem. Hur kort har du? Supersnaggat eller lite längre på huvudet? För slöjan fäster du ju bara med en kam, så har du lite långt uppe på huvudet ska det inte va några problem tror jag. Barnens skor kom idag, tyvärr var båda flickornas för stora så de fick vi skicka tillbaka igen och ta en mindre storlek. Men de var väldigt fina iaf . Grabbens skor passade.

• Miss JH

Gillar din frisyr! Riktigt cool. Jag var själv alldeles korthårig för ett år sen men har låtit det växa ut igen. Men du har ju tillräckligt med hår för att kunna ha slöja. Men som din frissa säger så kommer du få ha den högre upp bara.

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!