Inlägg från: sommaren13 |Visa alla inlägg
  • sommaren13

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Min förlovningsring:
    Köpt på guldfynd och kostade 2598kr (tror jag)

Min vigselring,  köpt på guldfynd och kostade 10298kr

• sommaren13
    Kroatien2013 skrev 2013-02-05 16:00:59 följande:
    det här är min förlovningsring (fast i gult guld)

Och den här ska jag ha som vigselring (oxå i gult)
    Jag har oxå den där som vigselring ;) Dock har jag en med hjärtan som förlovningsring
  • sommaren13
    Teresa L skrev 2013-05-05 07:42:31 följande:
    Nu sitter dom äntligen på plats på riktigt! :D
    Grattis!
  • sommaren13
    sofialouise skrev 2013-05-28 08:00:53 följande:

Såhär ser mina ringar ut! Båda blir nya för mig då jag byter ut den "provisoriska" förlovningsringen. Längtar!
    Jag har likadan ring som din översta, fast i gult guld Älskar den och längtar tills jag får ha den på mig jämnt
  • sommaren13
    soderpling skrev 2013-05-29 10:36:22 följande:
    Mina ringar. Längtar till augusti då det är dags att börja använda dem tillsammans.

Åååh vad fina dom är Förstår att du längtar
  • sommaren13
    sofialouise skrev 2013-05-29 14:20:12 följande:
    Vad roligt! Får man fråga var du har köpt din?
    Jag köpte min på guldfynd
  • sommaren13
    sofialouise skrev 2013-05-29 14:25:55 följande:
    sommaren13 skrev 2013-05-29 14:21:04 följande: sofialouise skrev 2013-05-29 14:20:12 följande: Vad roligt! Får man fråga var du har köpt din? Jag köpte min på guldfynd Ska du ha någon ring till? vad för något? Jag är också supernöjd! Så skönt med en ring med upphöjd sten som inte är "ivägen".
    Här är mina ringar: 

förlovningsringen

Håller tummarna för att jag får en morgongåva som liknar din nedre ring, då mina ringar inte riktigt matchar vararndra...

• sommaren13
    sofialouise skrev 2013-05-29 14:41:49 följande:
    Här är mina ringar:  förlovningsringen Håller tummarna för att jag får en morgongåva som liknar din nedre ring, då mina ringar inte riktigt matchar vararndra...  [/quote] Du får väl hinta lite fint till din blivande. Jag är jättenöjd men kan ibland nästan tycka att jag kanske valt för mycket bling. Men å andra sidan: man kan väl inte ha för mycket bling? 
    Kan aldrig bli för mycket haha
  • sommaren13
    sofialouise skrev 2013-05-29 14:41:49 följande:
    Här är mina ringar:  förlovningsringen Håller tummarna för att jag får en morgongåva som liknar din nedre ring, då mina ringar inte riktigt matchar vararndra...  [/quote] Du får väl hinta lite fint till din blivande. Jag är jättenöjd men kan ibland nästan tycka att jag kanske valt för mycket bling. Men å andra sidan: man kan väl inte ha för mycket bling? 
    Vilken ring är din undre? Tänkte om jag kunde ev hitta en likadan. Var köpte du dina?
  • sommaren13

Här kommer våra ringar, titanringarna är mannens, den blanka är vigselringen. Den översta guldringen är vigselringen Fotograf: Malin Norlén

Tyvärr så ligger min förlovningsring upp och ner...men men så kan det vara

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013