• Emosc

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Min förlovningsring!

• Emosc
    Limba skrev 2013-01-09 10:24:38 följande:
    ÅH VA FIN! har den modellen som alternativ. Var köpte ni den? Kostade? Den e skitsnygg, lite gammeldags och ändå classy!
    Tack! Jag älskar den! Köpt hos Michael O'dwyer, han är fantastiskt duktig - rekommenderar varmt!
  • Emosc
    SandraElisabet skrev 2013-01-11 17:06:51 följande:
    Åååhhhh! Jag bara älskar ringar med lite vintage-känsla! :) Har själv funderat på något liknande... men en fråga? Hur blir det med ringen bredvid? Kommer den att liksom passa in, eftersom att din vackra mittsten sticker ut menar jag. Någon som har bilder på det??
    SandraElisabet - Nyfiken (och förhoppningsvis) blivande brud snart. ;)
    Jag tror att det kommer att bli alldeles perfekt. Ringen är upphöjd för att vigselringen ska få plats "under". Så jag har precis beställt min vigselring. Den är lika tunn som förlovningsringen och med den på ser det ut som att mittstenen ligger ovanpå dem båda!
  • Emosc

Våra fantastiska ringar från Michael O´Dwyer!

• Emosc
    SandraElisabet skrev 2013-01-11 17:06:51 följande:
    Åååhhhh! Jag bara älskar ringar med lite vintage-känsla! :) Har själv funderat på något liknande... men en fråga? Hur blir det med ringen bredvid? Kommer den att liksom passa in, eftersom att din vackra mittsten sticker ut menar jag. Någon som har bilder på det??
    SandraElisabet - Nyfiken (och förhoppningsvis) blivande brud snart. ;)
    Tack! :) Det finns en bild lite senare i denna tråd där du ser den med vigselringen!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013