Inlägg från: Invincible |Visa alla inlägg
  • Invincible

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Nu är det ju inte pinfärska bilder, men jag bidrar iallafall med lite inspiration. :D

Köpställe, Artinians Juveler, www.juvelsalongen.se på Östermalmstorg i Stockholm. Jag älskar dem. Härligt familjeföretag!

Makens ring skiljer sig kraftigt från min som synes. nu för tiden är ju inte det helt ovanligt, men vi resonerade som att "Vi klär oss inte likadant. Varför i hela friden skulle vi gilla och vilja ha likadana ringar?"

TW VVS på alla stenar, en 0,32ct (eller 0,36ct - nu minns jag inte själv ens) i solitären (förlovningsring) och 0,04 ct per sten i alliansen. (Vigselring.)

http://www.brollopstorget.se/hem/invincible/gallery/phpryzfea.jpg

And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • Invincible
    diamondgirl skrev 2013-01-13 18:57:29 följande:
    Jättefina ringar Invincible och Ninan02. Får man fråga vad dessa ringar kostade? Är nog ute efter något liknande.
    Nu är det ju ett tag sedan vi fick dem tillverkade och jag bytte in en massa skrotguld till förlovningsringen också, men jag fick solitären värderad till 18 500 kr i försäkringssyfte för ca ett år sedan. Alliansen köptes i februari 2011 (med 15% rabatt) för ca 20 000 kr.

Båda ringarna är gjorda i palladium, solitären har en skena som är 3mm bred, alliansen är liiiite tunnare. 
    And tonight we can truly say - Together we are invincible
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013