• Ninan02

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ser att mitt inlägg försvunnit och även bilden jag laddade upp? (går det inte att ladda upp bilder och inlägg via mobil??)  men lika bra de kanske, för idag hämtade min sambo ut ringarna och så då kan ni få en bild på hur den sitter på fingret:) så glad och nöjd!! lite stor är den men ska höra om den går att göra mindre..

Måste bara rekomendera berggrens juveler, så sjukt nöjd. Fick super fin service och det kändes tryggt att handla där! Hon som hjälpte oss, Caroline tror jag hon hette, va jättehjälpsam och vi lär garanterat köpa vigselringar där också:)

(suddiga bilder men dock ändå)

• Ninan02

Diamanten är 0,25ct men jag upplever den mycket större tack vare att ringen är så smal:) ska måtta skenan och återkomma;) Nån som har förslag på passande vigselring? Funderar på att ha en smal alliansring med briljanter både över och under ringen...

• Ninan02

Diamondgirl: min kostade 14900kr och det var Berggrens juvelers egen design, tittade på en liknande från Wilhelm Pettersson men där gick den på 21996kr så gissa om jag blev glad när jag hittade den?!:)

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013