• Frullis

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

GabriellaIvarsson: Vilken fin vigselring! Shalins Desire serie va? Jag ska förmodligen ha wish (dock med betydligt mindre stenar). Älskar trestensringar!

• Frullis

Glömde ju skriva att till den ska jag ha en (enligt mig) klassisk alliansring med fem stenar.

• Frullis
    brud20130817 skrev 2013-02-21 19:36:01 följande:
    Hej,

jag har svårt att bestämma mig för vilken ring jag vill ha. Jag och sambon gifter oss i augusti så det är väl ingen stress att hitta ringen än. Har tittat på ringar som matchar förlovningsringen (samma kupning) och dt är både bekvämt och snyggt samtidigt som ringen längs ned glittrade så härligt på fingret att jag blev alldeles kär. Ska man satsa på praktiskt och snyggt eller på lite mer glitter tro? Vad säger ni som redan valt ringar?  

Jag har provat denna i affär (vet inte om du med gjort det), och jag tyckte inte den kändes opraktisk. Stenarna är ju halt nedsänkta, eller vad man kallar det. Jag ska ha en liknanade tror jag, en schalins mountain rocky. Har man väl blivit kär i en ring är det svårt att nöja sig med något annat... =)
  • Frullis
    Impressions skrev 2013-02-19 23:48:19 följande:

Nehe, det gick tydligen inte att ladda upp från iPad eller iPhone, så då gör jag väl ett nytt försök från datorn då:)
    Här är iallafall mina ringar!

Vilka fina ringar! Jag måste bara fråga, dina ringar ser ju olika tjocka ut eller höga heter det kanske, är det något du stör dig på? För så kommer förmodligen mina också att vara då min förlovningsring är ganska hög. Och det är det enda som gör att jag tvekar på vilken jag ska beställa.
  • Frullis
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2013-03-07 18:23:18 följande:
    Ni som kan ringar, kommer denna fattningen bli omodärn?

Jag tror de flesta ringar blir lite "omoderna", även de som kallas klassiska. Enligt mig ska ringen representera den jag är nu och mitt liv nu. Alltså min stil nu och mina ekonomiska förutsättningar. Men det är bara min åsikt. Jag tycker ringen du har på bilden är jättefin, och var inne på något liknande innan jag valde den jag köpte! =)
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013