Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
jättekul att se alla ringar här =)
här är min förlovningsring, 3 dgr 'gammal'
jättekul att se alla ringar här =)
här är min förlovningsring, 3 dgr 'gammal'
ja, det är en fantastisk ring.... känns väldigt ovant med en ring på fingret och kan inte sluta att titta på den. so sparkly.
diamantens stlk är strax under en karat.
tack =)
ja, och jag alskar min tiffanyring. om jag skulle designat min egna ring hade jag anda valt att fa den att se ut som den har ringen sa det var ingen vits.
vilka jättefina ringar! och så färgglatt och glamouröst =) jag gillar kombinationen av allt.
Hannaskarlsson: om du inte gillar guld så kanske en ring i platinum kan vara nåt för dig? jag är inte heller guld-människa utan ville ha silverfärgat, men något som var starkare än silver så jag valde platinum. vad man väljer är smaksak, och välj det du tycker är finast och passar dig bäst!
Ellepelle: jättefin ring! älskar solitärer.men vad är det för prick i mitten på stenen? eller är det bara som det ser ut på bilden?
Lenaerik86 skrev 2013-05-14 12:42:17 följande:Äntligen kan jag visa upp min förlovningsring! Är så nöjd och vill inte ändra någonting med den, helt perfekt!superfin =)
jag postade en bild på min förlovningsring tidigare i tråden, men här är en ny bild - med vigselringen också. de är båda från tiffanys. min mans ring är en enkel slät ring i platina.