Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
Enkel och fin tycker jag
Enkel och fin tycker jag
Wow är det en riktig diamant, den. Är ju så stor!? Fin är den i alla fall!
Ni har verkligen jättefina ringar allihop
Jag undrar om ni kan tipsa mig om en bättre infattning på min förlovningsring som är en solitärring. Jag har ingen bild på den men jag hittade en bild på nätet som påminner om hur min ring ser ut.
www.safira.se/sv/produkt/ringar/silver/ring-i-silver-med-5-mm-cubic-zirkonia-2.html
Jag tycker det ser ut som ringen håller på att äta upp diamanten när den har sån infattning
Men samtidig behöver jag ha en ring som är praktisk pga mitt jobb och jag vill inte ha en ring som kan fastna i allt. Jag är ingen smyckesperson så mina vigselringar är dom enda smyckena jag kommer ha på mig.
Jag blir jätteglad om ni kan tipsa mig om en snyggare infattning som samtidigt är praktisk
Wow vilken annorlunda och fin ring!
Min förlovningsring, sorry att jag skickat så många men jag visste inte riktigt hur man skulle göra när man skulle få med bild
Tack . Den är inte så stor, bara 0,26. Men jag är jättenöjd
Den här har jag gått o förälskat mig i.. Ska byta ut förlovningsringen till en likadan som skenan är i denna.
Tror jag.. Tidigare ville jag ha en med svarta o vita diamanter till min nuvarande ring.. Velig! ;)