Inlägg från: spontan bruden |Visa alla inlägg
  • spontan bruden

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

lollan skrev 2013-03-22 20:22:26 följande:
    Hej
    Bifogar min blivande vigselring. Jag kommer bara att ha denna ring sedan. Den är sju mm bred i vitt guld och med sju prinsesslipade diamanter 0,50.

Jag är så nöjd. Skriv gärna någon rad om vad Ni tycker
    Super snygg. Stilren och enkel. Prinsess slipning är såååå snyggt!!
  • spontan bruden

Flor vad är det för storlek på dina stenar? Är det hel eller halv allians?
    Super fina.  

• spontan bruden

Åh va kul o se. Min är oxå vitguld med 13 st 0.05 stenar. Dock bara 3mm bred då jag har den som vigselring ihop med en 6mm bred förlovningsring. Stenarna ser ju riktigt fina ut. Längtar efter mina nu!! Blev rekomenderad att göra halv allians med pga att kunna ändra storlek osv. Har en liknande i gult guld på höger handen o spräckte nyss en av diamanterna där i så jag vet hur surt det är....

• spontan bruden

Coffie jädrans va snygga, vad är det för stenar?

• spontan bruden

Prästen frågade - Har ni en eller två ringar?
    5 svarade jag då.....
    Ja just det varför inte när inget annat har följt ramen för traditionellt bröllop :)
    Varsin förlovningsring ny ( eftersom dom gamla va 20 år o köpta för allt guld studiebidraget kunde inbringa) vigselring till mej och varsin familjering med barnens namn.
    Hittade ringarna på HandSweden men ritade om lite o lämnade in till en lokal guldsmed som fick tillverka efter våra önskemål. Fantastiskt nöjd :)

Ringar
  • spontan bruden
    lerum82 skrev 2013-07-23 21:36:23 följande:
    Spontanbruden. Ser fina ut men svårt att se då texten kommer mitt i dina. Har du någon annan bild?
    Kommer fler bilder. Har bara fått dom som fotografen själv lagt up på sin FB sida. (därav vattenstämpeln)
    Har ett par på mobilen men lyckas inte lägga upp bilder därifrån :( 
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013