-
Meddelande borttaget
-
Jag hittade en ring jag blev förälskad i, den snurrar runt på mitt finger och jag hade råd.BlivandeBruden skrev 2013-03-24 13:46:43 följande:Fin, men om den är tunn är du inte rädd att den ska bli böjd? Och varför väljer man att kosta på diamanter runt hela ringen när man ändå bara ser hälften ? Jag är bara nyfiken
-
Ursäkta, det var inte meningen att låta sur :S Det är bara jobbigt att måsta "förklara" min ring för alla, min farmor sa igår att det inte kunde räknas som en riktig ring och att ingen skulle förstå att jag var förlovad det är även många som frågar varför jag valde en så tunn ring.
-
Blivandebruden: Min farmor tänker nog att det enda som är "riktigt är en slät ring i guld men hon är ju rätt så gammal. Jag hoppas den håller sig, jag skulle bli väldigt ledsen om den gick sönder men jag tar av den när jag lagar mat och tränar.
Sandra01: Kul att du gillar den! Jag funderar på någon slags enstensring och kollar runt just nu. -
Jag köpte den på Etsy, "Steve Jewellery" hette affären :)storken skrev 2013-03-28 09:30:00 följande:Superfin! Love it! Tänkt att kombinera min enstensring o mkt smala släta guld ring med en sådan. Får man fråga var du köpt den? Jag har mest tittat på vissa internetshopping sajter samt Kaplans för att få ner priset
-
Meddelande borttaget
-
Jag är på semester i Florida nu och hade inte tänkt köpa något men gick förbi en "Ultra diamonds" affär och bestämde mig för att titta in. Jag tror man kan beställa från deras hemsida också och deras garanti gäller i hela världen.Sandra01 skrev 2013-04-01 16:52:18 följande:
Jätte Jätte fint!!! Passar underbart fint tillsammans!!!
Hur hittade du ringen i USA? var du där eller via nätet? Vilken hemsida i så fall?
-
Kul att det är fler unga! Jag är 92a :)