• Tilda93

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Visade upp våra ringar i 2012 tråden också, men vi gifter oss 7 juni 2013 :)

Våra förlovningsringar , Schalins ringar i silver, 6mm breda.

Har haft dem sen 1/1- 10 , Alltså i 3 år nu :D

Här är min blivande vigselring, fast kommer ha 7 diamanter istället och den är 6mm bred , även den är en schalin ring i silver, men silversmeden gör den helt ifrån grunden :) , den kommer vara klar till 15/2 , men kommer åka dit och prova ut den men den får bo där ett litet tag till efter det, för kommer annars bara prova den hela tiden ;) vem kan låta bli? ;) haha
  • Tilda93
    Majlina skrev 2013-01-03 21:02:52 följande:
    Det stämmer!
    Vi har pratat om att byta ut ringarna mot något i samma stil fast i vitt guld, kanske med en sten på min. Men än sålänge har vi inte börjat titta. 
    Åh, det är en av låtarna vi ska ha på vår vigsel :)
    planerar ni bröllop? :)
  • Tilda93
    MissA93 skrev 2013-04-03 19:42:16 följande:
    I början av augusti, har inte riktigt bestämt datum än :) vi kör på stadshuset och sen bröllopsfest på sambons mammas gård, de har en lada med en festlokal/bar osv i eller så gifter vi oss på tomten där med, vet inte om vi vara själva på vigseln än eller inte :)
    Åh det låter ju jätte mysigt med lada :D
    jolm skrev 2013-04-03 20:32:43 följande:
    Kul att det är fler unga! Jag är 92a :)
    GladBrud2014 skrev 2013-04-03 21:52:14 följande:
    Kul, jag är också 92a :)
    Åh äntligen några fler som är unga som mig, har känt mig lite ensam här på forumet ;)
  • Tilda93

Kyrk93 : fast vad jag fattade det som har det lite mer att göra med hur diamanterna sitter. Mina( har 7 st) sitter i själva ringen :) Fast min kostade bara 3000:- så händer det något så :) Sen så tycker jag det är fint att det syns att man har använt dem

• Tilda93
    HittatNemo skrev 2013-05-27 10:58:17 följande:
    Roligt att höra! Har bara sett den här stilen på ring på en person till, min svägerska. Hon har större stenar och en rak skena. Stenarna tycker jag påminner om en stjärnhimmel. :) Älskar det!
     Mina ringar är ca 8mm tillsammans. Har ganska små händer så ville inte att ringarna skulle ta över fingret. :)
    Hehe okej :), Ja tycker dem är otroligt fina ! :)
    Men jag ritade upp en bild i huvudet hur jag ville ha min vigselring som det sen visade sig vara Schalins :)

Här är mina ringar :D
    om EXAKT 9 dagar (7 juni 2013) får jag ha dem för alltid tillsammans :D
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013