Inlägg från: a ring on my finger |Visa alla inlägg
  • a ring on my finger

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Sandra01 skrev 2013-01-18 09:45:13 följande: Funderar på denna som vigselring (men med BLÅ SAFIR istället för denna rosa). Har nu en förlovningsring med exakt samma skena, då med diamanter på sidan (ej ovanpå. alltså)Å vad fin! Jag gillar när det är den kantiga rakta stilen på själva ringen kombinerat med en klassisk sten.Var har du hittat denna? 

• a ring on my finger

Var på bröllopsmässa i helgen och hittade en fantastiskt kombination med 3st ringar! Just nu känns det inte som att jag vill ha något annat. Men det blir många diamanter och därmed måååånga kronor. Våra ringar håller just nu på att äta upp vår budget :-/ 

• a ring on my finger

vår2013 skrev 2013-02-04 15:27:51 följande:Här kommer min förlovningsring och vigselring. Är supernöjd med dem :) Det där stuket kommer jag ha om det blir de ringa vi kikat på. Men jag kommer ha mina tvärt om och i framtiden en tredje ring utanför.

• a ring on my finger
    ThereseV skrev 2013-04-16 19:32:59 följande:
    Jag ska köpa min nu till helgen:) Antingen blir det den här, eller så utgår vi från den och gör lite ändringar.

Jättefin. Hur hög är skenan?
  • a ring on my finger

Jag är lite inne på ringar från Sandberg Sweden och då främst Randi (men kikar även på andra ringar från SAndberg)Någon som har bilder att visa på detta? 

• a ring on my finger
    Microkaka skrev 2013-09-16 10:31:58 följande:
    Vi har dock inte gift oss än eller bestämt ringar för allt kom som en chock och stor överraskning för mig när vi semestrade i Laos nu i Juli. Då gick mannen ner på knä & friade. Ringarna är special gjord i Laos, vitguld och en stor diamant. Vet inte så mycket mer om ringar men vet att jag HAR problem med att hitta något som matchar.

Eftersom din ring är så speciell hade jag nog valt en enkel slät ring för att inte ta bort för mycket uppmärksamhet från din förlovningsring.
  • a ring on my finger
    pinkflesh skrev 2013-10-06 16:10:46 följande:
    Äntligen kan jag visa mina ringar! Enstensringen är min förlovningsring och den V-formade ringen är vigselringen som jag inte får bära förrän 16 augusti nästa år...

Om någon är intresserad så är dem i 18 karats vitt guld och har ett snirkligt mönster hela vägen runt, förlovningsringen är 3 mm och vigselringen är 2 mm. Förlovningsringen har en 0,77 ct brilliantslipad diamant som glittrar galet mycket! Jag kunde inte vara mer nöjd, jag har fått ringarna jag alltid har drömt om!
    Inte heller min smak på mig själv men wow vilka häftiga ringar! Jag tycker det är så kul när folk vågar gå ifrån normen.
  • a ring on my finger
    Jempa skrev 2013-10-17 10:42:13 följande:
    Ingen som har sin vigselring i roseguld? :)  Var och tittade på ringar och fastnade för en i just roseguld men är rädd att jag kanske ledsnar på färgen..! Min förlovningsring är nämligen i vitguld. Frågan är om det är fint o blanda eller om man ska hålla sig till en färg..?!
    Jag kommer inte ha guldringar men förlovningsringen kommer ha vit yta och vigselringen kommer ha rosé-yta.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013