• TFW

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Min förlovningsring; nätt och lagom.. nu letar jag inspiration till blivande vigselring

• TFW

nytt försök med bilden.. Lutar åt något liknade som vigselring, fast gärna mindre centerdiamant..Denna ovan hittade jag på Bukowskis hemsida =) Man får ju ett ha-begär...

• TFW

Den vägrar posta bilderna jag laddar upp =(  Jag gör ett nytt försök en annan dag!

• TFW

Nytt försök att posta bilden på min förlovningsring =)

• TFW

TFW skrev 2013-04-20 20:31:33 följande:Nytt försök att posta bilden på min förlovningsring =)Gick inget vidare.. =/ Någon mer som har problem med att ladda upp bilder?

• TFW

Nytt försök med förlovningsringen =)

• TFW

TFW skrev 2013-04-21 22:46:50 följande:Nytt försök med förlovningsringen =)Nope.. vill sig inte. Nu provade jag ladda upp bilden först som någon skrev.. men den kommer inte med ändå. Konstigt att det funkar för vissa och inte för alla.

• TFW

min citering blir ju också konstig =(

• TFW

Ela skrev 2013-05-14 10:13:56 följande:Min ring har kommit!! Älskar den!!Har hittat en jag tror passar till, ska byta ut förlovningsringen. Lägger dessa bilder sist. Kom gärna på åsikter :)Vitguld - 0,50ctTilltänkt förlovningsringen. 0,20ct Vitguld. Gillar det anika stuket =) Var har du köpt den och vad fick du betala? Jättevacker!

• TFW

Det blir nåt fel när jag försöker citera..ingen aning varför..  Jag har citerat Elas inlägg, allt har blivit ihopskrivet. Ela; Jättevacker ring!! Var har du köpt den och hur mycket fick du betala för den? =)   

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013