Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
Min förlovningsring; nätt och lagom.. nu letar jag inspiration till blivande vigselring
Min förlovningsring; nätt och lagom.. nu letar jag inspiration till blivande vigselring
nytt försök med bilden.. Lutar åt något liknade som vigselring, fast gärna mindre centerdiamant..Denna ovan hittade jag på Bukowskis hemsida =) Man får ju ett ha-begär...
Den vägrar posta bilderna jag laddar upp =( Jag gör ett nytt försök en annan dag!
Nytt försök att posta bilden på min förlovningsring =)
TFW skrev 2013-04-20 20:31:33 följande:Nytt försök att posta bilden på min förlovningsring =)Gick inget vidare.. =/ Någon mer som har problem med att ladda upp bilder?
Nytt försök med förlovningsringen =)
TFW skrev 2013-04-21 22:46:50 följande:Nytt försök med förlovningsringen =)Nope.. vill sig inte. Nu provade jag ladda upp bilden först som någon skrev.. men den kommer inte med ändå. Konstigt att det funkar för vissa och inte för alla.
min citering blir ju också konstig =(
Min förlovningsring =)
Förlovningsringen =)
Ela skrev 2013-05-14 10:13:56 följande:Min ring har kommit!! Älskar den!!Har hittat en jag tror passar till, ska byta ut förlovningsringen. Lägger dessa bilder sist. Kom gärna på åsikter :)Vitguld - 0,50ctTilltänkt förlovningsringen. 0,20ct Vitguld. Gillar det anika stuket =) Var har du köpt den och vad fick du betala? Jättevacker!
Det blir nåt fel när jag försöker citera..ingen aning varför.. Jag har citerat Elas inlägg, allt har blivit ihopskrivet. Ela; Jättevacker ring!! Var har du köpt den och hur mycket fick du betala för den? =)