• lerum82

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Den här tittade jag på. Så fin!!! Lija skrev 2013-04-15 12:48:57 följande:Här e min vigselring som jag skall få sätta på mig i September. Corona från schalins. 6 mm bred. Vi har släta guldringar sedan tidigare 1, 9 höga. Jag lever inte ett sånt liv så jag kan ha en ring som sticker upp, då skulle jag aldrig kunna ha den på. Men dom är väldigt vackra men för mig fick det bli denna. Känns lite mer som jag också.

• lerum82

Jag kan aldrig få upp foton.... Verkar vara något som bara vissa har problem med och då är det ett svår löst problem

• lerum82

Tack så jättemycket! Har nu haft dem några veckor och jag stirrar fortfarande alldeles för många gånger på dem gillar att de är så enhetliga. Förlovningsringen är gjord av guld från min farmors förlovningsring så betyder lite extra.

• lerum82

Spontanbruden. Ser fina ut men svårt att se då texten kommer mitt i dina. Har du någon annan bild?

• lerum82

Här kommer min NYA ring som jag numera har efter att min första ring tappade en diamant efter 2,5månader, fick en ny som fastnade i kläderna då det var fel på en klo på den också. Stog på mig att jag skulle få ta en annan ring då jag inte ville ha en likadan igen. Valde denna utan stenar men kanske sätter i några senare hos en riktig guldsmed. Känner mig riktigt nöjd! Behöver minska min förlovningsring då den blivit för stor.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013