Inlägg från: Hoffsennanen Tottoplex |Visa alla inlägg
  • Hoffsennanen Tottoplex

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

SandraElisabet; oj! Vad kostar inte den??

• Hoffsennanen Tottoplex

Ni som kan ringar, kommer denna fattningen bli omodärn?

• Hoffsennanen Tottoplex

Men jisses hur stavade jag!

• Hoffsennanen Tottoplex

Någon som har en ring från Hallbergs?

• Hoffsennanen Tottoplex
    annie s skrev 2013-04-20 20:47:03 följande:

Åh va fantastiskt fin! Vart kommer den från?
  • Hoffsennanen Tottoplex
    annie s skrev 2013-04-21 21:24:11 följande:
    Hoffsennanen tottoplex: tack, :) den är köpt på Albrektsguld.
    Okej! Men har jag provat den...känner inte riktigt igen den... hur ser den ut på högkant? Och om man får fråga, vilken prisklass ligger den i?
  • Hoffsennanen Tottoplex
    stoppamigjuni skrev 2013-05-21 20:44:11 följande:

Mina ringar i vitguld! Den bredare är min förlovningsring och diamantringen är min blivande vigselring.
    Jättefina! Letar sj efter en enstensring men allt med diamant kostar skjortan..vad har du för storlek på diamanten?
  • Hoffsennanen Tottoplex
    stoppamigjuni skrev 2013-05-21 21:07:46 följande:
    Tack! :)
    Min diamant är 0.40ct stor. Ett tips är att göra som jag och kolla på olika pantbanker efter en sten du gillar. Det blir ofta mycket billigare och behöver inte vara sämre på något sätt!
    Det kan dock bli dyrt att sätta in den i en ny ring..
    En guldsmed sa de att det skulle kosta runt 8000, bara arbetet att sätta in den i en ny ring..
    Hade sån tur att jag hittade några som gjorde det lika bra för halva priset :)  
    Okej bra att veta! Får väl ta en Fantomen ring om jag inte hittar ngn till slut
  • Hoffsennanen Tottoplex
    Juli2013 skrev 2013-05-22 13:23:33 följande:
    För göteborgare kan jag verkligen tipsa om Wranges på redbergsvägen, så duktiga, proffsiga, hjälpsamma, kompetenta. Just nu har de dessutom 10% rabatt plus att man får ett presentkort för framtida inköp, om man köper förlovningsring eller vigselring.
    Av ngn anledning får jag mail från dem lite då och då! Hur ligger de i priser? 
  • Hoffsennanen Tottoplex
    Juli2013 skrev 2013-05-22 19:44:42 följande:
    jag skulle skriva att hon tittade på våra förlovningsringar, och kom sedan med massa förslag på vad som kunde passa, i alla prisklasser. Från ett par tusenlappar och upp emot... Ja det värsta var någon för typ 50000. Hon vågade väl inte hämta dyrare :)
    Okej tack!
  • Hoffsennanen Tottoplex

Någon här i tråden som har en enstensring från Albreckts som skulle vilja visa den??

• Hoffsennanen Tottoplex

Lenaerik86: tack!! Har du ngn bild när du har den på dig när man ser den på högkant så att säga? Så svårt att se på hemsidan hur det blir på fingret! åh hur många carat har du på din? Detta är en djungel detta letandet...

• Hoffsennanen Tottoplex

Den storleken kag funderar på! tack för hjälpen! !

• Hoffsennanen Tottoplex
    Lenaerik86 skrev 2013-05-24 09:35:53 följande:

Här kommer bilden på ringen Glad
    Tack så jätte mycket! Funderar nämligen på om jag tycker den är för upphöjd i fattningen..eller de att man ser hålen igeneom... får fundera ett tag till TACK!
  • Hoffsennanen Tottoplex

Kassandra470: vilka fantastiska ringar?? Får man fråga va den med upphöjd sten kostade? Mitt uppe i ringjakten!

• Hoffsennanen Tottoplex

Charlieschoice: är det en schalins ring den i mitten? Den ser jättefin ut!!

• Hoffsennanen Tottoplex
    CharliesChoice skrev 2013-05-30 14:02:22 följande:
    Hej, nej alla är egen design!
    Så himla fint du kombinerat!
  • Hoffsennanen Tottoplex
    JOOL 09 skrev 2013-06-11 14:15:03 följande:

Nu får jag äntligen ha min fina ring på mig :)
    Superfin! Vart kommer den ifrån?
  • Hoffsennanen Tottoplex

Åh vad jag inte kan bestämm mig om jag ska ha en ring med upphöjd diamant eller inte.. hur resonerade ni?

• Hoffsennanen Tottoplex

Paisley: vart kommer enstensringen ifrån? Så vacker kombination!

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013