Inlägg från: Js Fästmö |Visa alla inlägg
  • Js Fästmö

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Här kommer min. Rödguld, 11 diamanter och vitguld i botten på stenarna.

Valde mellan denna och utstående sten. :)

• Js Fästmö
    Troskafki skrev 2013-04-21 18:55:26 följande:
    och här är ringen då... länkarna funkar ju inte:

Vad härlig! Jag får lite "Robin Hood-känsla när jag ser den. Någon vill kyssa ringen och ta stenen. ;)
  • Js Fästmö
    confuzed86 skrev 2013-04-24 08:58:20 följande:

här är ringen jag bestämt mig för. är en stålring då vi vill hålla det billigt. en flemming uziel. sambon kommer också byta ut sin förlovningsring till en ny.
    Jättefin!
  • Js Fästmö

Jag förstår också känslan! Jag hämtade min ring i fredags och det var en magisk känsla! :) Och klänningen finns redan i kartong i skåpet. :) Långt kvar för mig men nu längtar man bara!

• Js Fästmö
    Victoria skrev 2013-05-08 17:50:42 följande:
    När jag skulle välja ut min vigselring hade jag absolut ingen tanke på en sån ring som jag sedan valde. Men när jag väl tog på den så fastna jag helt och hållet för den. Fast jag inte ville ha en ring med "utåtstående diamant" eller ha mycket bling bling

Nu kan jag knappt bärga mig tills jag får hämta den och framför allt bära den!!

Härligt, precis den känslan man ska ha när man får på sig sin ring.

Jag trodde altid jag skulle ha en kantig sten med krusiduller, men föll för något helt annat - tokigt så det kan bli. Men man ska gå på magkänslan.

• Js Fästmö
    Hannaskarlsson skrev 2013-05-15 00:11:48 följande:
    Man blir ju helt till sig i trasorna av alla vackra ringar!

Hade verkligen behövt lite råd angående vigselring...

Våra förlovningsringar är i stål och det ångrar vi nu, så vi kommer att byta ut dom till vanliga enkla släta guld ringar. Nu undrar jag som egentligen inte är någon direkt "guldmänniska" om det skulle se tossigt ut med en silver ring som vigselring? Dock är den jag funderat på inte i enbart silver utan innehåller väldigt mkt stenar..

Det är väl en smaksak. personligen tycker jag det är fult att blanda guld/silver, typ som att guldpriset plötsligt blev för dyrt eller att man inte hittade matchande ringar.

Tycker också det känns som en väldig modegrej.

MEN oavsett vad jag eller någon annan här tycker så är det viktigaste vad du gillar själv!

Man ska göra som man själv vill, då brukar det bli bäst i slutändan.

• Js Fästmö
    CharliesChoice skrev 2013-05-16 07:57:53 följande:

Hannaskarlsson, kan inte få med bilden när jag citerar, men här är min kära guld/silverkombo vi pratade om i går! (Det är inte mina vigsel-förlovning alltså.)
    Jag brka rinte gilla när man blandar, men detta var jättefint. Stilrent och snyggt, tidlöst. :)
  • Js Fästmö
    kinchy skrev 2013-05-22 22:30:50 följande:
    Js Fästmö skrev 2013-05-22 22:16:55 följande:Vad fin, och snygga naglar. :)Btw, det är shellack! Håller jättebra, själv hade jag aldrig fått dom så fina
    Måste verkligen testa shellack - sitter väl i tre veckor eller något sådant? :)
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013