Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
här är ringen jag bestämt mig för. är en stålring då vi vill hålla det billigt. en flemming uziel. sambon kommer också byta ut sin förlovningsring till en ny.
Eller använd webbläsaren mozilla då den är mer kompatibel till denna sida. Då funkar det alltid
Js fästmö: tackar :) hoppas den går ihop med min förlovningsring, annars får jag byta ut den också!
Hannaskarlsson: jag tror inte det kommer se dumt ut, får jag fråga var du hittat silverringen? Jag letar nämligen efter silver jag med. Dock Max 3mm bred då jag har silverring som förlovningsring :)
HJÄLP! De e så svårt att välja vigselring! Vi har beställt nya förlovningsringar i titan. Guld i ytterkanterna och sen ser det typ ut som frostat i mitten. Den är 5 mm bred. Funderar på en silverring med stenar runt hälften på 1,5 mm bred. Blir den för fjuttig till?? Vad tycker ni??
Idag kom min vigselring! Dock passar den inte ihop med nya förlovningsringen! Blir att behålla den gamla och putsa upp den :) får väl ta och sälja den andra ist..
så här blir mina ringar. måste bara putsa förlovningsringen så de matchar ite bättre ;) skulle egentligen ha en tvåfärgad förlovningsring men det blev inte snyggt ihop så behåller den gamla.
Vi aka ha olika ringar. Jag har kvar min gamla förlovningsring och min sambo har en ny. Min i silver, hans i titan/guld.
här är mina ringar från dagen D den 17/8