Inlägg från: tagetuss |Visa alla inlägg
  • tagetuss

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Tidbell skrev 2013-05-21 20:57:42 följande: Mina ringar. Gifter oss den 6/7. Vänligen ignorera mina prinskorvar till fingrar Åh vad fina! Får man fråga vari den översta ringen kommer ifrån och vad den kosta? Är det vitguld? Är stenarna rosa?

• tagetuss

tjusiga! Varifrån kommer den innersta? är det diamant? vad fick du betala? Du måste såklart inte svara men jag är ute efter nåt liknande :)isadora81 skrev 2013-07-05 09:52:40 följande:Här är mina ringar som jag får ha båda två från och med den 27/7. :)  

• tagetuss

Jag tyckte CoG's mans ring va jättesnygg! Den är kanske nåt för din blivande?Azusephre skrev 2013-07-31 17:52:49 följande:Jag har lite problem här :) Den här ringen tänkte jag ha som förlovningsring (vi har alltså inte förlovat oss ännu, har enbart kollat och jag fastnade för denna); I vitt guld, guld och en röd diamant. (2,5mm hjärtat är 3,6mm)Vigselringen tänkte jag denna fast i vitt guld (2mm); Alltså, en helt vanligt slät, tror ni det passar ihop? :)Nu till mitt problem...vad skulle passa till mannen? :P haha. Jag hade önskemål att han skulle ha en liknande min vigselring fast 5 mm, men han vill inte ha en vanlig slät ring, vad passar då liksom? Någon som har något förslag? :)

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013