Inlägg från: sofialouise |Visa alla inlägg
  • sofialouise

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Såhär ser mina ringar ut! Båda blir nya för mig då jag byter ut den "provisoriska" förlovningsringen. Längtar!
  • sofialouise

sommaren13 skrev 2013-05-29 14:21:04 följande: sofialouise skrev 2013-05-29 14:20:12 följande: Vad roligt! Får man fråga var du har köpt din? Jag köpte min på guldfynd Ska du ha någon ring till? vad för något? Jag är också supernöjd! Så skönt med en ring med upphöjd sten som inte är "ivägen".

• sofialouise

soderpling skrev 2013-05-29 10:36:22 följande:Mina ringar. Längtar till augusti då det är dags att börja använda dem tillsammans. Jättesnyggt!

• sofialouise

Här är mina ringar:  förlovningsringen Håller tummarna för att jag får en morgongåva som liknar din nedre ring, då mina ringar inte riktigt matchar vararndra...  [/quote] Du får väl hinta lite fint till din blivande. Jag är jättenöjd men kan ibland nästan tycka att jag kanske valt för mycket bling. Men å andra sidan: man kan väl inte ha för mycket bling? 

• sofialouise

Sommaren 13: min undre är ifrån Engelbert, tror den heter 5010. Jag köpte den på kaplans, då jag inte har ekonomi för en engelbertring egentligen. Är supernöjd, och den stämmer exakt i höjd och storlek med den andra ringen!

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013