Inlägg från: Utomlands 2013 |Visa alla inlägg
  • Utomlands 2013

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

MeaJ skrev 2013-02-08 11:13:22 följande:
    Mina ringar som jag längtar efter att få bära ihop!
    (jag tog ett typisk "bröllopsfoto" på ringarna när jag hade fått hem vigselringen)

Sommarbrud 2013

Fint!

Jag ska snart få börja bära min Nimbus, men jag valde inte rödguld som du har här ovan, utan vitguld.

Valde också att ta bort ett antal diamanter, för mig känns det inte så viktigt att de finns så bred rad diamanter.

• Utomlands 2013
    Pippilångstump skrev 2013-04-04 18:21:26 följande:
    Och ja, ringar snurrar, min förra vigselring hade 4 stenar i sig, de var 80% av tiden på undersidan.

Åh vad skönt att läsa att det är fler som har det så!

Jag var lite fundersam kring om min ring råkat bli en storlek för stor och skulle behöva ta in den, trots att jag känner att den sitter bra...

• Utomlands 2013

tagetuss skrev 2013-07-05 11:33:09 följande:tjusiga! Varifrån kommer den innersta? är det diamant? vad fick du betala? Du måste såklart inte svara men jag är ute efter nåt liknande :)isadora81 skrev 2013-07-05 09:52:40 följande:Här är mina ringar som jag får ha båda två från och med den 27/7. :)  Ett tips är att kika på Schalins ringar: Corona, Nimbus och Aura m.fl. som påminner om Isadoras fina ring.De finns i vitt och rött guld och kan fås med färre/mindre diamanter för att justera priset.Själv har jag en variant av Virgo, då jag kände att jag inte behövde så många diamanter utan nöjde mig med sju. 

• Utomlands 2013

Du har din sida spärrad så det går inte att se dina bilder...Oktoberbröllop skrev 2013-08-14 20:53:54 följande:Som många andra har jag problem att ladda upp från Iphone. Bilder finns i mitt galleri om ni orka titta där. Vore kul att höra vad ni tycker. Någon som har lösning på uppladdningsproblemet?

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013